Daar zat Musica E ook bij dus dat is onjuist.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles van zo ongeveer de laatste 37 platen is slechter dan dit
had je het bureau nog nodig dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja het datingbureau loopt niet zo
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt niet grappig, ik denk een soort nasleep van totale uitputting ofzo, ik krijg niks voor elkaar en heb overal pijn. In het nieuwe jaar maar weer eens naar de huisarts. Wie weet heeft deze huisarts nog een goed idee
quote:
Beeld en geluid jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:28 schreef Isorden het volgende:
Is dit de theme song voor het museum waar ze zich bevinden?
Toch wel fijn om te hebben tijdens de top 2000quote:
Zul je zien dat een nummer wat je dacht te kennen dadelijk iets heel anders is.quote:
Sterktequote:Op vrijdag 29 december 2017 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt niet grappig, ik denk een soort nasleep van totale uitputting ofzo, ik krijg niks voor elkaar en heb overal pijn. In het nieuwe jaar maar weer eens naar de huisarts. Wie weet heeft deze huisarts nog een goed idee
Vooral geluidquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te hebben tijdens de top 2000
Maar zonder visie konden we AnnemiekeGodin en CielkePrinses niet aanschouwenquote:
Vergeet EefRegentes nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar zonder visie konden we AnnemiekeGodin en CielkePrinses niet aanschouwen
Daar heb je een punt!quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar zonder visie konden we AnnemiekeGodin en CielkePrinses niet aanschouwen
Is een vereiste op de DJ school, anders 'is het weer zo saai'quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:30 schreef nijnja het volgende:
Grappig dat al die djs niet gitaar kunnen spelen, maar wel luchtgitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |