quote:
Robquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:13 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://www.gelderlander.(...)avalsplaat~acb551c1/
Dit!quote:
Ze hebben nu Diederik aangesteld als waarnemend zendercoördinator, jawel - dezelfde Diederik van het muziekbeleid van de laatste paar jaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:01 schreef KingRadler het volgende:
3FM moet zich echt gaan bewijzen dit jaar, Radio 5 klopt de deur.
jaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dit!
Hij gaat nu blijkbaar ook elke vrijdagavond 21u-00u draaien bij SterrenNL.
absurdquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hebben nu Diederik aangesteld als waarnemend zendercoördinator, jawel - dezelfde Diederik van het muziekbeleid van de laatste paar jaar.
Eens! Ik weet niet of ik met 29 jaar nog onder de categorie jong val maar ben tegenwoordig vaker op radio 2 te vinden dan bij 3fmquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Steeds meer jonge mensen schakelen over naar Radio 2.
De doelgroep van 3FM is 15-35 jaar. Bij Radio 2 valt op dat bellers / deelnemers aan spelletjes regelmatig veel jonger zijn dan 35; denk begin 20.quote:Op woensdag 10 januari 2018 00:24 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Eens! Ik weet niet of ik met 29 jaar nog onder de categorie jong val maar ben tegenwoordig vaker op radio 2 te vinden dan bij 3fm
quote:Op woensdag 10 januari 2018 00:53 schreef markdeajaxfan het volgende:
met de brandblusser spelen live op 3fm
[ afbeelding ]
neeeeequote:Op woensdag 17 januari 2018 06:18 schreef Embraer89 het volgende:
Domien is gister bij een gesprek over het doel van SR2018 geweest, dus zal het toch doorgaan?
zou tof zijnquote:Op woensdag 17 januari 2018 06:18 schreef Embraer89 het volgende:
Domien is gister bij een gesprek over het doel van SR2018 geweest, dus zal het toch doorgaan?
quote:Roosmarijn Reijmer, Gert van Veen en Puna.nl genomineerd voor Pop Media Prijs
3voor12-dj Roosmarijn Reijmer is een van de drie genomineerden voor de Pop Media Prijs. Ze mag dan wel afgezwaaid zijn richting boekingskantoor Friendly Fire, aanstaande zaterdag wordt ze evengoed in het zonnetje gezet door de jury van de prestigieuze journalistieke prijs. Ze moet dan wel de twee andere genomineerden achter zich laten: house-kenner Gert van Veen en hiphopblog Puna.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |