Dat is wel zo inderdaad. Daarom mis ik ook een paar erg mooie nummers in het lijstje. Bijvoorbeeld iets van Tool, Motley Crue of de iets minder bekendere nummers van top bands zoals Metallica, AC/DC, Queen etc die misschien wel muzikaal veel beter zijn dan de nummer die er nu in staan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand noemde ook de "Dire Streets"
Heb zijn ook gewoon grote artiesten, maar het is jammer dat de meeste mensen niet echt een liefhebber zijn, maar blijkbaar gewoon mensen die graag een muziekje als behangetje willen hebben. Dan snap ik dat, als je 35 nummers in gaat vullen, mensen na het invullen van U2 en Queen bij hard nadenken niet veel verder komen dan Kensington of de hits van het afgelopen jaar.
Klopt. Roosmarijn heeft die trend gezien (die er is) en hem iets te prominent op de radio gepresenteerdquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze dat ook nog wel, maar daar tussendoor dus die YouTube-meuk. Volgens mij zit er geen enkele overlap tussen die doelgroepen. Dan gaan de rock-liefhebbers dus wel naar Radio 2. Kan ook beleid zijn van de NPO, natuurlijk.
Mooiste provincie grenzend aan België, dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef asco het volgende:
Haters gaan haten maar het is natuurlijk wel de mooiste provincie (onder Beek dan)![]()
[ afbeelding ]
Dragonitequote:
het feit dat ik Kendrick lamar al niet eens ken zegt wel genoeg over mijn Hiphop interessequote:Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Roosmarijn heeft die trend gezien (die er is) en hem iets te prominent op de radio gepresenteerd
Overigens vind ik niet dat hiphop afwezig moet zijn, een kendrick lamar verdient wel gewoon airplay. Maar het moet wel Credible zijn
----
Kutcafe
Hermes Housemuziek. Dat vind jij echt drie keer niks. Toch gek, met je famfare.quote:
Begin dan maar vast met oefenenquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:09 schreef Isorden het volgende:
Ik versta het al niet, laat staan dat ik het ga lullen
Köns altiêd nog baeter Limburgs kalle, want dèt Hollands klinkt-j asof ze un kaelontsteaking höbs...quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:09 schreef Isorden het volgende:
Ik versta het al niet, laat staan dat ik het ga lullen
Nou zeg, das niet aardigquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Köns altiêd nog baeter Limburgs kalle, want dèt Hollands klinkt-j asof ze un kaelontsteaking höbs...
Keihard de radio aan dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef Koen66 het volgende:
alleen op de afdeling vandaag lijkt het op
Praat eens normaal man lul!quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Köns altiêd nog baeter Limburgs kalle, want dèt Hollands klinkt-j asof ze un kaelontsteaking höbs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |