Het klinkt vooral oud. Dat is an sich al knap.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:50 schreef Koen66 het volgende:
ach het is ff wennen, maar is toch wel te pruimen.
Maar hoort hooguit in de onderste 100
ze deden hun best een epische klassieker te makenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:51 schreef asco het volgende:
[..]
Het klinkt vooral oud. Dat is an sich al knap.
Dat dus... Zelfde met Musequote:Op vrijdag 29 december 2017 08:52 schreef Kyran het volgende:
Net Iron Butterfly maar 3 minuten spelen en dit gezeik wel 10 minuten lang ....
klopt, vrij veel overloop van Radio3 naar Radio2 overduidelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:56 schreef Meike26 het volgende:
Echt één van die platen waaraan je kan zien dar Radio2 wat 'jonger' is geworden..Een jaar of 3 geleden was dit echt ondenkbaar in de top2000
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren Top 2000 A Go Go even terug zitten kijken en als Matthijs rond gaat vragen naar de mening van mensen snap je ineens waar troep als Kensington vandaan komt zo hoog in de Top 2000. De meeste mensen zijn gewoon volkomen smakeloos.
Ik luisterde tot voor een jaar of vier geleden ook geen Radio 2, behalve voor de Top 2000. Maar bij Radio 3 heb ik echt niks meer te zoeken. Waarom zou ik naar dingen als Broederliefde of Boef willen luisteren. Gezien de luistercijfers wil overigens niemand daar naar luisteren, dus ze hebben nogal een identiteitsprobleemquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vrij veel overloop van Radio3 naar Radio2 overduidelijk
Wordt er gevraagd wie er de grootste artiesten uit de jaren '80 zijn, komen mensen echt niet verder dan U2 en Queen, of AC/DC. Het is allemaal de bekende weg. Ik had gehoopt dat mensen dan met verborgen pareltjes op de proppen komen.quote:
Dat laatste snap ik dus ook niet. Luistercijfers blijven kelderen, historisch laag en ze blijven maar zelfde meuk draaien. Je zou toch denken dat ze zich aanpassen om weer meer luisteraars te trekken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luisterde tot voor een jaar of vier geleden ook geen Radio 2, behalve voor de Top 2000. Maar bij Radio 3 heb ik echt niks meer te zoeken. Waarom zou ik naar dingen als Broederliefde of Boef willen luisteren. Gezien de luistercijfers wil overigens niemand daar naar luisteren, dus ze hebben nogal een identiteitsprobleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |