Nadeel van platte tekst he?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeft niet sorry te zeggen joh, dat was ook niet mijn bedoeling
de tekst is onbegrijpelijk zoals het hoort bij Blofquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:45 schreef Isorden het volgende:
De melodie van dit nummer is wel goed
Yep, ik gebruik "muziekaal behang" voor Coldplay en Kensington. Beetje opvulmuziek zonder veel diepgang. Daar valt Ennio absoluut niet onder wat mij betreftquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nadeel van platte tekst he?En ander begrip van 'behang'.
Hebben ze ooit begrijpelijke teksten danquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de tekst is onbegrijpelijk zoals het hoort bij Blof
Als ze iets coveren?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hebben ze ooit begrijpelijke teksten dan
Zoutelande is redelijk te volgen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hebben ze ooit begrijpelijke teksten dan
Die cover van The Smithsquote:
Nee, precies. Ik noem dat natte-washand-muziek.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yep, ik gebruik "muziekaal behang" voor Coldplay en Kensington. Beetje opvulmuziek zonder veel diepgang. Daar valt Ennio absoluut niet onder wat mij betreft
Ja die gaat opzich nog welquote:
mooie termquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik noem dat natte-washand-muziek.
Meuk is ook gewoon een prima woord.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik noem dat natte-washand-muziek.
Moke was het toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meuk is ook gewoon een prima woord.
harder dan ik hebben kan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:49 schreef cafca het volgende:
Het verhaal achter dit nummer raakt me wel. Daarom mag deze wel in de lijst, samen met nog 2 bluf nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |