Schandalig is het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook redelijk standaard termen als 'bitch' worden nu nog wel eens weggepiept
En Hocus Pocus?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor liever deze panfluit dan die in Love for the Common People
De term behang wordt vaak geassocieerd met matige SkyRadio liedjes de afgelopen week.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo negatief vind ik 'behang' niet eigenlijk, maar ok ok, sorry
Dat swsquote:
Ik zou haar heel lieflijk doen.quote:
Ik ga dan altijd voor natte-washand-muziek, om dit te beschrijven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De term behang wordt vaak geassocieerd met matige SkyRadio liedjes de afgelopen week.
Van die nummers die niet irritant genoeg zijn om weg te zappen maar eigenlijk wel nietszeggend zijn. "Cola zonder prik", aldus peace
Morricone is cola met prik, maar wel maar een heel klein beetje, het glas is bijna leeg. Ofzo
Hoeft niet sorry te zeggen joh, dat was ook niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo negatief vind ik 'behang' niet eigenlijk, maar ok ok, sorry
Soms kan een natte washand best plezierig zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd voor natte-washand-muziek, om dit te beschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |