Limburgse bagger.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hermes Housemuziek. Dat vind jij echt drie keer niks. Toch gek, met je famfare.
glitterquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dus voor de liveversie moest het naar ''en ik krab wat aan mijn hond''.
Ook al is het wss al heel lang geleden...quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dus voor de liveversie moest het naar ''en ik krab wat aan mijn hond''.
Die is inderdaad echt mooi (beide versies)quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:37 schreef Kyran het volgende:
Ecstasy of Gold mag er ook wel in van mij van Ennio, of de Metallica versie
ja maar als ik dan lees dat ennio mooi behang is dan 😢quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
glitterJij lurkt nog af en toe mee?
tsja ik kan het niet anders dan het daarmee eens zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar als ik dan lees dat ennio mooi behang is dan 😢
Dat is niet per se representatief voor wie ik ben en wat ik van muziek vindquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar als ik dan lees dat ennio mooi behang is dan 😢
Zeer kansloos ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:37 schreef Koen66 het volgende:
sowieso censuur in muziek, draai het dan gewoon liever niet
Je kan het niks vinden, maar het "behang" noemen gaat toch iets te verquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is niet per se representatief voor wie ik ben en wat ik van muziek vind
#lijstmanipulatiequote:Op vrijdag 29 december 2017 09:39 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
En ik speel wat op mijn fluit.....
Zouden ze deze expres na de Dijk hebben gepland?
ook redelijk standaard termen als 'bitch' worden nu nog wel eens weggepieptquote:
Zo negatief vind ik 'behang' niet eigenlijk, maar ok ok, sorryquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan het niks vinden, maar het "behang" noemen gaat toch iets te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |