Dit maakt mij verdrietigquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
13 nummers dat uurtje... Ik betwijfel het.
Tot morguhquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan op de beginnende tonen van Herman van Veens Anne alles uitschakelen, tot morgen hoor
Ja, zocht hem ook al. Volgend jaar maar even op stemmen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:54 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo staat opzij opzij opzij er niet in?
Ja wie bedenkt de lijstquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:54 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo staat opzij opzij opzij er niet in?
Vind ik een klassiekertje hoor. Heel knap hoe hij dat haastgevoel opbouwt in het nummer. Stond ie uberhaupt ooit in de lijst?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:56 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja, zocht hem ook al. Volgend jaar maar even op stemmen.
Heeft er nooit in gestaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind ik een klassiekertje hoor. Heel knap hoe hij dat haastgevoel opbouwt in het nummer. Stond ie uberhaupt ooit in de lijst?
Ook Doe Maar weer, toch weer even fijn
Snap ik echt niet. Die is toch een van de bekendste van hem? Hier hoor ik ook wel leuke nummers van hem hoor maar dat dat er niet instaatquote:
Als ik aan Herman van Veen denk,denk ik direct aan opzij opzij opzij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 04:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik echt niet. Die is toch een van de bekendste van hem? Hier hoor ik ook wel leuke nummers van hem hoor maar dat dat er niet instaat
Ja en ook aan zijn Alfred J Kwak nummers, maar dat is van mijn tijd dus dat heeft ook wel een nostalgische factor voor mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 04:03 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Als ik aan Herman van Veen denk,denk ik direct aan opzij opzij opzij.
Het blijft een geaulty pleasurequote:Op vrijdag 29 december 2017 04:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Beetje fan geworden van Meat Lof dit jaar.
Trustenquote:Op vrijdag 29 december 2017 04:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja en ook aan zijn Alfred J Kwak nummers, maar dat is van mijn tijd dus dat heeft ook wel een nostalgische factor voor mij.
Anyways, mijn laatste biertje is op dus dat is een teken om lekker te gaan pitten. Tot morgen voor iedereen die nog online is
Ik mis haar nu alquote:Op vrijdag 29 december 2017 04:04 schreef Jacobuspower het volgende:
Waarom kan Cielke niet de hele avond doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |