Trustequote:Op vrijdag 29 december 2017 03:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed
Fijne nacht nog allemaal en tot morgen bij Video Games van Lana Del Rey (13.00 uur)
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed
Fijne nacht nog allemaal en tot morgen bij Video Games van Lana Del Rey (13.00 uur)
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:44 schreef Isorden het volgende:
Jah, ik ga ff een paar uur slaap pakken
Ik ga naar bed
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:44 schreef Isorden het volgende:
Ik ga naar bed
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:44 schreef Isorden het volgende:
Trustenquote:
Hier, de lange live-versie:quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kut-Adele die alle mensen hier (terecht) wegjaagt en men zo weghoudt van New York State of Mind![]()
Klachtenbrieven kunt u richten aan Z.M. Koning Willem-Alexander.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:46 schreef ReibRekkel het volgende:
Wekker gezet, maar zoals elk jaar draaien ze een verneukte versie van Nina Simone
Ik reken er helaas niet op, dan raken de simpele zieltjes verveeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en als ze wél de lange versie van in-a-gadda-da-vida draaien ga ik janken.
Cielke 4 Minister presidentquote:
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2017 03:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Dit nummer staat echt totaal niet lekker in de graveyard. Then again, met een vol café zullen er vast een paar raar op gaan staan dansen.
Goeie nummers maar ik ben er wel klaar mee voor vanavond, ik klap 'm er ook uit
Slaapze!quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Dit nummer staat echt totaal niet lekker in de graveyard. Then again, met een vol café zullen er vast een paar raar op gaan staan dansen.
Goeie nummers maar ik ben er wel klaar mee voor vanavond, ik klap 'm er ook uit
13 nummers dat uurtje... Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en als ze wél de lange versie van in-a-gadda-da-vida draaien ga ik janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |