5 mei, als de line-up van het bevrijdingsfestival een beetje goed isquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jullie mogen wel naar Groningen komen
Misbruik van mod-privileges, dat ga ik aankaarten bij de grote baasquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:21 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie nou straks de albumcover van Electric Ladyland hier plaatsen zal ik hem moeten verwijderen jongens
En meestal zijn het allemaal zoutzakken behalve bij een smakeloos popnummer. Die Jasper rockt gewoon lekker los op rock tracks, zoals het hoort. Ga lekker uit je plaat als je er bent!quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
About dat café... Ik wil eigenlijk weer terug naar de tijd dat je dat café eventueel KON bezoeken, en het geen verplichte eindejaarstraditie werd voor sommigen. Die verpestten het voor de rest, waardoor de NPO nu de geldkraan in de grond gestoken heeft. Zo jammer. Want als je nu kijkt wat voor volk er dan binnen zit, dat is dan 95% van de tijd van dat "kijk ons eens hier zijn"-volk, met als dieptepunt nacht 1 met die kindertjes TOT DRIE FUCKING UUR IN DAT CAFÉ
Dan mag je echt gewoon afgeknald worden. Heal the world, begin bij jezelf.
Wait, serieus?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:21 schreef Dagoduck het volgende:
Mag allemaal niet meer van grote preutse Amerikaanse bedrijvenWaar is de hippiespirit.
Misbruik? Je mag geen naakt posten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Misbruik van mod-privileges, dat ga ik aankaarten bij de grote baas
Of juist debiel gaan doen bij een nummer als Blackstarquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En meestal zijn het allemaal zoutzakken behalve bij een smakeloos popnummer. Die Jasper rockt gewoon lekker los op rock tracks, zoals het hoort. Ga lekker uit je plaat als je er bent!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Poeh... Ik geloof dat het sinds B&G open is (2005? 2006?) wel daar gehouden wordt.
quote:Sinds 2010 wordt in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum een Top 2000-café opgebouwd, van waaruit de Top 2000 en het programma Top 2000 A GoGo worden uitgezonden. Dit café is vrij toegankelijk voor publiek, zodat mensen tijdens de Top 2000 een kijkje kunnen nemen achter de schermen van de uitzending. Het decor van het café werd in 2002 bedacht door regisseur Theo Uittenbogaard voor het tv-programma Zaal Hollandia
Ja, serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh FOK ik las dus "een cover van Electric Ladyland", niet als in albumcover maar gewoon door een ander gezongen. Faalquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misbruik? Je mag geen naakt posten.
Ik word al pissig als ik eraan denkquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of juist debiel gaan doen bij een nummer als Blackstar
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, serieus.Deze gaat in het vieze mapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Tetten mochten toch weer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misbruik? Je mag geen naakt posten.
Is ook gewoon stom dat twee termen in de muziekwereld dezelfde naam hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh FOK ik las dus "een cover van Electric Ladyland", niet als in albumcover maar gewoon door een ander gezongen. FaalI stand corrected.
Ik was er niet, what happened?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik word al pissig als ik eraan denk
In ONZ en bepaalde topics waarbij geen Google Ads staan ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tetten mochten toch weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |