Oh echtquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jimi heeft ook een nummer dat echt Voodoo Chile heet, duurt 15 minuten. Maar goed.
Totaal niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:09 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn jullie niet bang dat jullie op de nieuwjaarsnacht meteen om 1 uur op bed liggen?
WEER ECHOES IN DE NACHT? NIET!quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg Marisa flashbacks toen die bijvoorbeeld ZZ top nadeedLaat haar aub Twister spelen tijdens Echoes overmorgen
Tuurlijk, dat vinden de simpele zieltjes te saai en lang he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
WEER ECHOES IN DE NACHT? NIET!![]()
![]()
Jup vlak voor 4 uurquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
WEER ECHOES IN DE NACHT? NIET!![]()
![]()
Daar moet ik niet aan denken. Sowieso wil ik om 5.05 thuis zijn om Arctic Monkeys - 505 aan te zettenquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik zuipen tot 6 uur.
Haha, dan kan je nu wel wat minder slapen inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was het plan dit jaar toch wel eigenlijk, keer geen zin om pas om 7 uur op mn bed te ploffen
En heb nog een paar blikjes red bull staanquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar moet ik niet aan denken. Sowieso wil ik om 5.05 thuis zijn om Arctic Monkeys - 505 aan te zettenDat is een beetje traditie.
[..]
Haha, dan kan je nu wel wat minder slapen inderdaad
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:11 schreef MTheBassman het volgende:
Wow totaal onverwacht deze te horenprachtnummer van Sting! Zijn beste na Fragile
![]()
![]()
Morgen ga ik elke TT besteden aan het verzoek om Cielke te laten twisterenquote:
Mijn stem heb je!quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Morgen ga ik elke TT besteden aan het verzoek om Cielke te laten twisteren![]()
Ik niet, al die plakdrek op de grond zou ik niet willen dwijlenquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Ben een beetje jaloers op de schoonmakers
Zal wel lekker veel bier gemorst worden tijden het springen jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik niet, al die plakdrek op de grond zou ik niet willen dwijlen
Ik stap om 0 uur naar buiten, kijken even naar als het geld wat mijn buurman heeft uitgegeven, loop even een rondje langs wat kennissen in de wijk en ga dan naar de stad, waar ze heerlijke metal draaien. Paar jaar terug hadden ze nog een bandje om 2 uur, dat was schitterend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar moet ik niet aan denken. Sowieso wil ik om 5.05 thuis zijn om Arctic Monkeys - 505 aan te zettenDat is een beetje traditie.
[..]
Haha, dan kan je nu wel wat minder slapen inderdaad
Hebben ze in Den Helder nog een metalcafé? Hier (plaats van 40.000) hebben ze niet eens een fatsoenlijk rock caféquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stap om 0 uur naar buiten, kijken even naar als het geld wat mijn buurman heeft uitgegeven, loop even een rondje langs wat kennissen in de wijk en ga dan naar de stad, waar ze heerlijke metal draaien. Paar jaar terug hadden ze nog een bandje om 2 uur, dat was schitterend.
You really shouldn't. Je bent in een ruimte, nou nou.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Ben een beetje jaloers op de schoonmakers
Klinkt wel OK op de metal na danquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stap om 0 uur naar buiten, kijken even naar als het geld wat mijn buurman heeft uitgegeven, loop even een rondje langs wat kennissen in de wijk en ga dan naar de stad, waar ze heerlijke metal draaien. Paar jaar terug hadden ze nog een bandje om 2 uur, dat was schitterend.
Zat meer te denken aan Cielke, lekker samen blerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
You really shouldn't. Je bent in een ruimte, nou nou.
Ik ben echt een beetje klaar met die ophyping van dat café.
Hier in Gorcum hadden we een goeie kroeg, tot ze ineens ook allemaal vage nieuwe meuk gingen draaien, helaas is die kroeg inmiddels helemaal wegquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze in Den Helder nog een metalcafé? Hier (plaats van 40.000) hebben ze niet eens een fatsoenlijk rock café
Ik heb ook totaal niet de behoefte om daarheen te gaan. Als je er langer wil blijven moet je waarschijnlijk klauwen met geld betalen en 5 uur wachten voor drie kwartier, nee dankje. Dan zoek ik maar een bruine kroeg op ergens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
You really shouldn't. Je bent in een ruimte, nou nou.
Ik ben echt een beetje klaar met die ophyping van dat café.
Het heet rockcafé maar ja, veel metal.:9 Elke week ong. livebandsquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze in Den Helder nog een metalcafé? Hier (plaats van 40.000) hebben ze niet eens een fatsoenlijk rock café
FOK! Top2000 meetquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal niet de behoefte om daarheen te gaan. Als je er langer wil blijven moet je waarschijnlijk klauwen met geld betalen en 5 uur wachten voor drie kwartier, nee dankje. Dan zoek ik maar een bruine kroeg op ergens.
Drie kwartier? Een half uur.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal niet de behoefte om daarheen te gaan. Als je er langer wil blijven moet je waarschijnlijk klauwen met geld betalen en 5 uur wachten voor drie kwartier, nee dankje. Dan zoek ik maar een bruine kroeg op ergens.
Jullie mogen wel naar Groningen komenquote:
Was vroeger ook niet in Hilversum toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
About dat café... Ik wil eigenlijk weer terug naar de tijd dat je dat café eventueel KON bezoeken, en het geen verplichte eindejaarstraditie werd voor sommigen. Die verpestten het voor de rest, waardoor de NPO nu de geldkraan in de grond gestoken heeft. Zo jammer. Want als je nu kijkt wat voor volk er dan binnen zit, dat is dan 95% van de tijd van dat "kijk ons eens hier zijn"-volk, met als dieptepunt nacht 1 met die kindertjes TOT DRIE FUCKING UUR IN DAT CAFÉ
Dan mag je echt gewoon afgeknald worden. Heal the world, begin bij jezelf.
Geen idee of die buiten op de wachtplaats ook pubquizzes doet, maar dan heb je veel meer kans op interactie met de dj's. Getuige mijn meet met Annemieke van de week.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan Cielke, lekker samen bleren
Ja, dat hebben we hier ook. "Dit café stond een beetje bekend als een metal- en rockcafé en er kwamen steeds minder bezoekers, dus hebben we het veranderd". Inmiddels is het op zaterdag ook vrij leegquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier in Gorcum hadden we een goeie kroeg, tot ze ineens ook allemaal vage nieuwe meuk gingen draaien, helaas is die kroeg inmiddels helemaal weg
Begrijp wat je bedoelt. Sloeg ook nergens op, verpesten het ook nog voor de rest. Er hangt ook helemaal geen lekkere sfeer in het café.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
About dat café... Ik wil eigenlijk weer terug naar de tijd dat je dat café eventueel KON bezoeken, en het geen verplichte eindejaarstraditie werd voor sommigen. Die verpestten het voor de rest, waardoor de NPO nu de geldkraan in de grond gestoken heeft. Zo jammer. Want als je nu kijkt wat voor volk er dan binnen zit, dat is dan 95% van de tijd van dat "kijk ons eens hier zijn"-volk, met als dieptepunt nacht 1 met die kindertjes TOT DRIE FUCKING UUR IN DAT CAFÉ
Dan mag je echt gewoon afgeknald worden. Heal the world, begin bij jezelf.
Poeh... Ik geloof dat het sinds B&G open is (2005? 2006?) wel daar gehouden wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was vroeger ook niet in Hilversum toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |