Yngwie Malmsteen is ook een goeiequote:
Hou op, nu moet ik bijna weer huilenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo kunnen doen als je weet dat je dood gaat .... RESPECT
* OscarMopperkont huilt alquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hou op, nu moet ik bijna weer huilen
Stond ooit op 235...quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Neet oet Lottum - Hald mich ens vas
Ha deze krijgen we ook nog dit uur. Een soort van Rowwen Hèze, verstaan jullie dat eigenlijk wel?
En waarom staat dit nummer zo hoog?
Net een beetje als Freddie Mercury in zijn laatste jarenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont huilt al
Oh verrek, niet eens gezienquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:18 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nummertje omgedraaid in plaats van 248.
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nummer ook gewoon. Dit voelt gewoon als zijn afscheid aan de wereld. Zoveel diepgang en emotie. Werkelijk een God op aarde was hij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks heel sip: "Something happened on the day he died....."
Echt he. Same herequote:Op vrijdag 29 december 2017 02:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
fuck man. door bowieGod smaakt mn biertje NOG beter. genot
Dat komt wel goed, want nu zie ik dat er weer 2 op rij heb (hij komt meteen na Bad Moon Rising genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:19 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Wil niet dat je je nummer mist
Ja maar waarom?quote:
Geen idee, stond in de Limbo top 100 bovenaan ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja maar waarom?
Ik hou zelf wel van dit soort muziek zo nu en dan, maar ik kan me voorstellen dat de rest van NL er niks van verstaat. Dit was trouwens ooit een carnavalsband
Ik herhaal nog maar eens....quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
Er zijn ook echt mensen in het café die lekker hun handjes omhoog doen alsof het André Hazes is
Nooit de kans gehad om hem live te zienquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Tien keer live gezien tijdens deze tour
Gekkenwerk was dat, heel Europa door reizen.... maar zo blij dat ik het gedaan heb
Nice man, mooi is dat, je favoriete artiest achterna reizenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkenwerk was dat, heel Europa door reizen.... maar zo blij dat ik het gedaan heb
quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice man, mooi is dat, je favoriete artiest achterna reizen
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |