Vertel?quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
je hebt heel wat gejank gemist![]()
Je gaat bijna naar Kensington verlangen op deze manier.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
Na 3 meesterwerken weer terug naar braakmateriaal
Blackstar van David Bowie was wel een dikke emotional rollercoaster. Layla daarna maakte dit alleen maar intenserquote:
Ah no, heb ik Blackstar al gemist? Fuuu ik dacht dat 'ie hoger stondquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blackstar van David Bowie was wel een dikke emotional rollercoaster. Layla daarna maakte dit alleen maar intenser
quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja ja, nog even wachten Mick, je mag zo
[ afbeelding ]
Nou zo ver wil ik ook weer niet gaan. U2>Kensington, over U2 kan je in ieder geval nog wat zeiken, over Kensington kun je vrijwel niks zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je gaat bijna naar Kensington verlangen op deze manier.
We zijn ook twee keer naar een jaarlijks fan-festival geweest in Amerika met alleen de die-hard fans, een dag met een grote bbq voor 100 man en lekker jammen en een dag met de avond vol fans die allemaal nummers coverenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, had ik bij Bowie ook. Sowieso waren wij al met een redelijk vaste groep elke keer, maar dan kwam je toch weer mensen tegen in hotel enzo of in het vliegtuig.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja ja, nog even wachten Mick, je mag zo
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah no, heb ik Blackstar al gemist? Fuuu ik dacht dat 'ie hoger stondStarman nog niet geweest hoop ik?
Tussen 9 en 10 straks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah no, heb ik Blackstar al gemist? Fuuu ik dacht dat 'ie hoger stondStarman nog niet geweest hoop ik?
nee. gewoon nooit meer iets over zeggen. toch doe ik het. ik scheld me helemaal de tering als die weer komen opduiken. ik kan het niet begrijpenquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou zo ver wil ik ook weer niet gaan. U2>Kensington, over U2 kan je in ieder geval nog wat zeiken, over Kensington kun je vrijwel niks zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |