Ze blijven ook zo makelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Godver, elke keer moet ik lachen bij die 'ik geloof dat ik X ie' puns
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef MielMonteur het volgende:
Ik ga pitten, was toch ff aan het LotRO'en met T2K op de achtergrond, de raids zijn klaar iig, kan gaan pitten
Meen jequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft toch best een aversie tegen Avicii
Jaquote:
vind ik wel meer dan een gimmick. klinkt simpel maar zit zo goed in elkaar. maar das bijna altijd bij the BeatlesGodenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
A Day in the Life en For No One zijn ook geweldig ja.
I Am The Walrus is een leuke gimmick.
Zitten op de basisschoolquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke smaakloze mongolen hebben eigenlijk besloten dat dit in de Top 2000 moet? Wat zijn dat voor mensen? Kunnen ze schrijven? Wat eten ze? Studeren ze? Werken ze?
Je zou er bijna de doodstraf voor herinvoerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke smaakloze mongolen hebben eigenlijk besloten dat dit in de Top 2000 moet? Wat zijn dat voor mensen? Kunnen ze schrijven? Wat eten ze? Studeren ze? Werken ze?
Die mensen doen niet meer mee. Ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil je ze opzoeken en in een trein richting Polen zetten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
+1quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:45 schreef Martinello het volgende:
Ik blijf luisteren tot het mooiste nummer van Duran Duran is geweest.
+2quote:
0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |