Verstandig dat laatstequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven
(Lig nu op bed met radio aan dus geen beelden)
Ben dan wel erg lenigquote:
Mijn kat ligt gewoon in coma, die maakt zich nergens druk om.quote:
Here, There and Everywherequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn zeker goede nummers. Ik zou zelf ook niet echt direct een favoriet kunnen aanwijzen.
In My Life staat sowieso ergens bovenaan, met Here, There and Everywhere in de buurt. Verder is het lastig te bepalen, teveel goede nummers.
Here Comes The Sunquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Here, There and Everywhere![]()
ook Long Long Long
en
Hapiness is a Warm Gun
A Day In The Life
I Am The Walrus
Eleanor Rigby
For No One
etc
Johquote:
A Day in the Life en For No One zijn ook geweldig ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Here, There and Everywhere![]()
ook Long Long Long
en
Hapiness is a Warm Gun
A Day In The Life
I Am The Walrus
Eleanor Rigby
For No One
etc
RESPT!quote:
Godver je bent me voorquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor dit nummer heb ik wel wat Restecp
[ afbeelding ]
deeeesquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maxwell's Silver Hammer is ook wel legendarisch.
Conclusie:quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
deeees
en ja Golden Slumbers. sowieso 2de deel van Abbey Road
zo kun je wel door gaan
Dat vind ik nog wel een hele genereuze schatting.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:42 schreef alopio het volgende:
78% van de stemmers op dit nummer heeft een Marrokkaanse afkomst
Ja, jeetje, zit je nu gewoon om dick pics te vragen of wat?quote:
Wollahquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:42 schreef alopio het volgende:
78% van de stemmers op dit nummer heeft een Marrokkaanse afkomst
Nee dank jequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, jeetje, zit je nu gewoon om dick pics te vragen of wat?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef MielMonteur het volgende:
Ik ga pitten, was toch ff aan het LotRO'en met T2K op de achtergrond, de raids zijn klaar iig, kan gaan pitten
Eens kijken of ik die fiets nog heb liggen.quote:
Ik ga pitten, was toch ff aan het LotRO'en met T2K op de achtergrond, de raids zijn klaar iig, kan gaan pitten
Godver, elke keer moet ik lachen bij die 'ik geloof dat ik X ie' punsquote:
Mooi moment ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef MielMonteur het volgende:
Ze blijven ook zo makelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Godver, elke keer moet ik lachen bij die 'ik geloof dat ik X ie' puns
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:43 schreef MielMonteur het volgende:
Meen jequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft toch best een aversie tegen Avicii
Jaquote:
vind ik wel meer dan een gimmick. klinkt simpel maar zit zo goed in elkaar. maar das bijna altijd bij the BeatlesGodenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
A Day in the Life en For No One zijn ook geweldig ja.
I Am The Walrus is een leuke gimmick.
Zitten op de basisschoolquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke smaakloze mongolen hebben eigenlijk besloten dat dit in de Top 2000 moet? Wat zijn dat voor mensen? Kunnen ze schrijven? Wat eten ze? Studeren ze? Werken ze?
Je zou er bijna de doodstraf voor herinvoerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke smaakloze mongolen hebben eigenlijk besloten dat dit in de Top 2000 moet? Wat zijn dat voor mensen? Kunnen ze schrijven? Wat eten ze? Studeren ze? Werken ze?
Die mensen doen niet meer mee. Ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil je ze opzoeken en in een trein richting Polen zetten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
+1quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:45 schreef Martinello het volgende:
Ik blijf luisteren tot het mooiste nummer van Duran Duran is geweest.
+2quote:
0quote:
Tellsell?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
+3
Dit begint bijna een telspel te worden
Black Eyed Peas had me net al de zeven dagen van de week geleerd, nu ook nog leren om te tellen vind ik toch iets te veel op 1 avondquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
+3
Dit begint bijna een telspel te worden
Zelfs TellSell was nog leuker dan Aviciiquote:
Ik mis wel Mike van Amazing Discovery’squote:Op vrijdag 29 december 2017 01:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs TellSell was nog leuker dan Avicii
Heel vroeger was tellsell echt heel soort van leuk, met idiote nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs TellSell was nog leuker dan Avicii
THANKS OBAMAquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef Martinello het volgende:
Dankzij WNL zit die Evelien hier. Bedankt WNL!!
Maar Mike, wat doe je nou?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heel vroeger was tellsell echt heel soort van leuk, met idiote nasynchronisatie.
Maar dankzij WNL hadden we vorig jaar ook Marisa.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef Martinello het volgende:
Dankzij WNL zit die Evelien hier. Bedankt WNL!!
Whiskey genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef Isorden het volgende:
zometeen maar es een glaasje whisky pakken
En Rutte doet niets!!!quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar Mike, wat doe je nou?
Dat is werkelijk AMAZING!!
Ik heb er een klein glaasje cognac bij ingeschonken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:48 schreef Isorden het volgende:
zometeen maar es een glaasje whisky pakken
En volgend jaar weerquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dankzij WNL hadden we vorig jaar ook Marisa.
Dit ja.. rip mikequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar Mike, wat doe je nou?
Dat is werkelijk AMAZING!!
En waarom werd die geslachtofferd dan? En niet Eef?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dankzij WNL hadden we vorig jaar ook Marisa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |