quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Katie Melua kwam een keer optreden bij VI Oranje en nog voordat zij en de band hadden ingepakt zei Johan dat hij het niks aan vond.
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beatlesgoden
Al vind ik dit persoonlijk niet echt een topper.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beatlesgoden
Al vind ik dit persoonlijk niet echt een topper.
Wat jullie niet weten is dat Marco zichzelf heeft ontdekt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ontdekt door Kanye, en die was weer ontdekt door onze eigen Marco
Blackbird is idd wel echt Booooohhhhquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Something is m’n favoriet. Of Blackbird. Kan niet kiezen.
Vooruit, omdat niemand het vraagtquote:
Jouw nummer 1 is ook de mijnequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Vooruit, omdat niemand het vraagt
1. She's Leaving Home
2. Day in the Life
3. L in the S with D
Zonder Marco geen top2000quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat jullie niet weten is dat Marco zichzelf heeft ontdekt.
She's Leaving home is samen met Something ook wel mijn lievelingsquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
1. She's Leaving Home
2. Day in the Life
3. L in the S with D
bij mij kunnen alle top 20 eigenlijk allemaal op de eerste plaats. misschien wel 30quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
1. She's Leaving Home
2. Day in the Life
3. L in the S with D
Had hij een spiritual awakening dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat jullie niet weten is dat Marco zichzelf heeft ontdekt.
Dat zijn zeker goede nummers. Ik zou zelf ook niet echt direct een favoriet kunnen aanwijzen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Something is m’n favoriet. Of Blackbird. Kan niet kiezen.
De stream loopt daar denk ik achterquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, en nu gaat het café wel los hè, verdomme.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit
Leuk nummertje hoor, maar totaal niet Top2000 materiaal
Echt? Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, en nu gaat het café wel los hè, verdomme.
Dit dus. Wel grappig om in de club mee te bleren maar over het algemeen hoeven die van mij niet in de lijst.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit
Leuk nummertje hoor, maar totaal niet Top2000 materiaal
Dat is ook wel een springplaatjequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De stream loopt daar denk ik achter
Die horen nu nog de Beatles
Oh die is ook mooiquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:37 schreef Isorden het volgende:
Vind Golden Slumbers van the Beatles ook wel fijn
Een paar biertjes doen wonderen met de muzieksmaak van mensenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
En bij dit nummer wel actie in het café
Dat is mijn dochters slaapliedjequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:37 schreef Isorden het volgende:
Vind Golden Slumbers van the Beatles ook wel fijn
Hebben ze er pillen in gestopt dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een paar biertjes doen wonderen met de muzieksmaak van mensen
Gitaarrifje in In My Lifequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn zeker goede nummers. Ik zou zelf ook niet echt direct een favoriet kunnen aanwijzen.
In My Life staat sowieso ergens bovenaan, met Here, There and Everywhere in de buurt. Verder is het lastig te bepalen, teveel goede nummers.
Ze gaan nu hurken en dan zo springen.quote:
quote:
Ik kan het haast niet gelovenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze gaan nu hurken en dan zo springen.
Jouw poes is een wijs dierquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn poes kijkt mij stoïcijns aan van: moet deze herrie nou?
Van pillen zou je niet in dat café willen blijven rondhangenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben ze er pillen in gestopt dan?
Dacht dat je man wasquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn poes kijkt mij stoïcijns aan van: moet deze herrie nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |