Eenschquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beter dan die meuk versie van Metallica
Erg lekker, Google maar eens, diverse merken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen flauw idee dat dit een ding was. Opeens gaan de poorten der hemel open bij mij
Als Metallica liefhebber ben ik het geheel met je eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beter dan die meuk versie van Metallica
Cuvee van de Keizer Whiskey Infused, voor een eurootje of zes tot tien wel te verkrijgen op de interwebs en misschien ook nog wel bij de gemiddelde slijter.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen flauw idee dat dit een ding was. Opeens gaan de poorten der hemel open bij mij
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef Slobeend het volgende:
Morgen bijna de hele middag erg veel genot zie ik. Tot dan.
Die clip bij hun versie is ook zo vaagquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Metallica liefhebber ben ik het geheel met je eens
Welk merk heb je opquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Heerlijk, net ook een glas op _o_
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef Slobeend het volgende:
Morgen bijna de hele middag erg veel genot zie ik. Tot dan.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Metallica liefhebber ben ik het geheel met je eens
quote:
Verstandig, aangezien ik mensen die het hier oneens mee zouden zijn hetzelfde lot als Avicii liefhebbers wens.quote:
Bedankt voor de pro tip! Ik zal er eens naar kijken!quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cuvee van de Keizer Whiskey Infused, voor een eurootje of zes tot tien wel te verkrijgen op de interwebs en misschien ook nog wel bij de gemiddelde slijter.
De trein naar Polen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstandig, aangezien ik mensen die het hier oneens mee zouden zijn hetzelfde lot als Avicii liefhebbers wens.
* OscarMopperkont zet B*witched opquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef Martinello het volgende:
Ierse klanken, (bijna) altijd goed.
Je maakt me nu wel een beetje bangquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstandig, aangezien ik mensen die het hier oneens mee zouden zijn hetzelfde lot als Avicii liefhebbers wens.
Dat denkt Marco Borsato ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef Martinello het volgende:
Ierse klanken, (bijna) altijd goed.
Voor minder dan 5 euro kan je een glas vol krijgen bij een ABT-caféquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cuvee van de Keizer Whiskey Infused, voor een eurootje of zes tot tien wel te verkrijgen op de interwebs en misschien ook nog wel bij de gemiddelde slijter.
Gouden carolus had ik, ook erg lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt voor de pro tip! Ik zal er eens naar kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |