Waar ze zich druk om maaktquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze hoopt dat er dan wel gevoelens bij zijn .............................
ja omdat baldr de boel had ondergekotstquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:12 schreef pullup het volgende:
Volgens Baldr heeft Senna bij Demi geslapen want die lag niet in zijn eigen bed
vroeg me wel af of ze het nog over bil en johan had(leek er wel op) maar Baldr zei anders moet die het uit maken dus Baldr had het nu over Sennaquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze hoopt dat er dan wel gevoelens bij zijn .............................
haar reactie gisteravond sprak boekdelenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik vind niet dat Bo aan het klagen is, ze verteld wat er gebeurd is
Ze stond er zelf mooi op met die "relatie" met Bastiaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:22 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nou, idd. Alsof ze er zelf om maalt
Haha, kijk dat vertelde hij er niet bijquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja omdat baldr de boel had ondergekotst
oh dan weet ik het niet, ik dacht Johan en Billy, maar wat jij zegt kan misschien ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:23 schreef pecla het volgende:
[..]
vroeg me wel af of ze het nog over bil en johan had(leek er wel op) maar Baldr zei anders moet die het uit maken dus Baldr had het nu over Senna
Dat kwam allemaal wel heel goed uitquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja omdat baldr de boel had ondergekotst
Heilige maagd Mariaquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze stond er zelf mooi op met die "relatie" met Bastiaan![]()
Moet die ff goed gaan zoeken in de loods en buiten, vind hij misschien nog wel wat brokkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:26 schreef Charmian het volgende:
Ik heb het idee dat baldr delen van gisteravond kwijt is
dat vind ik wat vergezocht...ik zou ook niet in een naar kots ruikende hut willen liggen. Ze lagen trouwens ver van elkaar toen ik vanochtend keek.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat kwam allemaal wel heel goed uit
Nou ze hadden het ook aanvankelijk over Johan en Billy hoor, Baldr maakte de switch maar t was me niet duidelijk of Beau dat door had of dat haar opmerking nog op Billy en Johan sloegquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh dan weet ik het niet, ik dacht Johan en Billy, maar wat jij zegt kan misschien ook
Ik hoorde hem wel hoor ...ze is er maar druk mee...quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:19 schreef Bramenstruik het volgende:
als je de negatieve ondertoon niet hoort, ok
Eerder lagen ze dicht tegen elkaar volgens mij(kon t niet goed zien maar werd in COS gezegd)quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat vind ik wat vergezocht...ik zou ook niet in een naar kots ruikende hut willen liggen. Ze lagen trouwens ver van elkaar toen ik vanochtend keek.
gatver en hij heeft het niet eens zelf opgeruimd. Dat heeft linda gedaan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet die ff goed gaan zoeken in de loods en buiten, vind hij misschien nog wel wat brokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |