Mooiequote:
wodka, champagne en slagroom, ze schijnen een grote zooi in de bus gemaakt te hebben, Renee had medelijden met de chauffeurquote:
denk dat het kleine spiegeltje iets uitvergroot, is wel handig voor je wampers enzoquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik snap dit ff niet, zit Beau voor 'n grote spiegel te kutten met 'n klein spiegeltje en make up?
Waarom dan die grote spiegel
quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:13 schreef snetje het volgende:
Beau tegen Baldr: Johan heeft seks met Billy gehad...
Dat gezicht van Baldr....![]()
![]()
was net te laat met cappen...
Maar het doet haar niets, hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Beu al aan het klagen tegen Baldr, Bil heeft seks gehad met JohanBaldr wist het nog niet
ik vind niet dat Bo aan het klagen is, ze verteld wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Beu al aan het klagen tegen Baldr, Bil heeft seks gehad met JohanBaldr wist het nog niet
ik interpreteer het toch andersquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik vind niet dat Bo aan het klagen is, ze verteld wat er gebeurd is
die is nog aan het nagenieten van zijn wilde nacht met de paspopquote:Op vrijdag 29 december 2017 07:44 schreef schizolientje het volgende:
En Renee is wakker maar nog niet uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |