nee eerder nog vanaf een uur of 10 geloof ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dus vanaf die tijd moet ik gaan lezen , dank je .
De lafbek, walgelijke ventquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Johan zegt tegen Billy je moet tegen bo zeggen jij wilde niet jij hebt je kans gemist
ja en ze zei net ook ik heb geen vriendinnen daarquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:42 schreef schizolientje het volgende:
ze durft niet naar binnen omdat ze te veel geroddeld en beweert heeft en niemand meer recht in de ogen kan kijken
Hij is heel smerig bezig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Johan zegt tegen Billy je moet tegen bo zeggen jij wilde niet jij hebt je kans gemist
Leuk voor Roomsquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja en ze zei net ook ik heb geen vriendinnen daar
En hem erbijquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:43 schreef Verida het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze haar nu volledig uitkotsen in de Loods..
Hij werd al uitgekotst.quote:
Als ze pik ruikt, richt ze zich vollledig op die betreffende vent.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja en ze zei net ook ik heb geen vriendinnen daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:48 schreef PTLe het volgende:
Ow te erg dit open en bloot .dit is van Zeyina de cap!ik verwijs je door naar stichting KorrelatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
Ik snap niet dat hij niet liever de hand aan zichzelf slaat. Of desnoods een van de bezoeksters probeert te versieren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:47 schreef pollewop77 het volgende:
Vind dat Johan het nog lang heeft volgehouden om haar te weren.
Maar ook heel jammer dit, had hem standvastiger gedacht
Ik dacht eigenlijk altijd dat er niet gefilmd werd als het open en bloot was , maar de filmers zullen genoten hebben denk ik , mooi te pakken .quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik verwijs je door naar stichting Korrelatie
Snap ik ook niet, hij weet precies wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet liever de hand aan zichzelf slaat. Of desnoods een van de bezoeksters probeert te versieren.
Nou dat valt meequote:Op vrijdag 29 december 2017 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik verwijs je door naar stichting Korrelatie
Dat dus, idd. En daarnaast is ze wel zo afzichtelijk lelijk. Zowel qua uiterlijk als qua innnerlijk. Hoewel dat natuurlijk wel persoonlijk is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hij weet precies wat er gaat gebeuren
Tuurlijk. Je weet hoe dat gaat in schuimpjesland.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:46 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Hij werd al uitgekotst.
Alleen de schuimpjes vonden Johan geweldig, hopelijk hebben die nu ook hun oogkleppen afgedaan.
nee niet echt, ik ben de pijpsessie met Jessie nooit te boven gekomenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat er niet gefilmd werd als het open en bloot was , maar de filmers zullen genoten hebben denk ik , mooi te pakken .
Zou je de code van het filmpje hier ook neer kunnen zetten? Op titel wordt die nog niet gevondenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, Senna over wat er allemaal in de bus gebeurde .....![]()
[ afbeelding ]
Senna over de bus - 28 december 2017.
Billy is ook spuuglelijk van binnen en buiten iddquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat dus, idd. En daarnaast is ze wel zo afzichtelijk lelijk. Zowel qua uiterlijk als qua innnerlijk. Hoewel dat natuurlijk wel persoonlijk is.
Ze waren net te laat met een SL. Er was op dat moment een lange SL. Toen een seconde oid dit beeld en weer een SL.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat er niet gefilmd werd als het open en bloot was , maar de filmers zullen genoten hebben denk ik , mooi te pakken .
Behalve Romy dan, die vind het geweldig dat haar bff van bil gegaan isquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:43 schreef Verida het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze haar nu volledig uitkotsen in de Loods..
in eerste instantie wel, daarna maakte ze zich zorgen om Bats haar nieuwe baan bij SBS6quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Behalve Romy dan, die vind het geweldig dat haar bff van bil gegaan is
Ja toen kwam ons dwaallicht met een meester strategie...Bats moest morgen zeggen dat er niks gebeurd was....de hele loods wist het allang toenquote:Op vrijdag 29 december 2017 08:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in eerste instantie wel, daarna maakte ze zich zorgen om Bats haar nieuwe baan bij SBS6
Misbruikt? Die Utregse pauper kroop er maar wat graag op.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:02 schreef spapaars het volgende:
Wat is Bil vrolijk, ze heeft een dronken oetlul misbruikt.
of die dronken oetlul heeft een dronken billy misbruiktquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:02 schreef spapaars het volgende:
Wat is Bil vrolijk, ze heeft een dronken oetlul misbruikt.
Hey, hij lag onderop hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misbruikt? Die Utregse pauper kroop er maar wat graag op.
Ze verdienen elkaar, twee van dezelfde soort aso gore mensenquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:03 schreef krabje het volgende:
[..]
of die dronken oetlul heeft een dronken billy misbruikt![]()
![]()
![]()
show mequote:Op vrijdag 29 december 2017 09:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
De beelden zeggen wat anders...
True. Met plezier.quote:
Nee die smalle billen bovenop waren echt van Batsquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
De beelden zeggen wat anders...
En Johan met zijn benen wijd eronder?quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee die smalle billen bovenop waren echt van Bats
Let it beginquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Met plezier.
En duwde vervolgens iedereen zijn besmeurde vingers onder de neus. Classy dude.
Ik gun hem zo de hel die Billy heet.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En Johan met zijn benen wijd eronder?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou Billy was totaal niet dronken...geen 1 vd vrouwen die hebben nauwelijks gedronkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:03 schreef krabje het volgende:
[..]
of die dronken oetlul heeft een dronken billy misbruikt![]()
![]()
![]()
Yep.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Raskolnikow het volgende:
Ja, toen Bats een stukje overeind kwam zag je zijn harde Johannesje ook in beeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja, toen Bats een stukje overeind kwam zag je zijn harde Johannesje ook in beeld
Ze doet het daar nu anders voorkomen. Als excuus.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef pecla het volgende:
Nou Billy was totaal niet dronken...geen 1 vd vrouwen die hebben nauwelijks gedronken
Tuurlijk dat voorspelde ik gister al...die wil nog iets van haar credibility proberen te reddenquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze doet het daar nu anders voorkomen. Als excuus.
Alleen Romy neemt haar nu nog serieus. En Johan misschien ook weer een keer.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Billy zat hem te berijden. Maar ik snap je verwarring, want het is net een vent.
Tevergeefs. Iedereen kijkt haar meewarig aan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:10 schreef pecla het volgende:
Tuurlijk dat voorspelde ik gister al...die wil nog iets van haar credibility proberen te redden
Ze zal doen voorkomen of het Johans initiatief was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:10 schreef pecla het volgende:
[..]
Tuurlijk dat voorspelde ik gister al...die wil nog iets van haar credibility proberen te redden
Heeft totaal geen heupen, wel bredere schouders.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Billy zat hem te berijden. Maar ik snap je verwarring, want het is net een vent.
Aha, dat wordt de kant waarop ze het gaat lullen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Billy doet nu net alsof ze veel heeft gedronken
Dat denk ik dus ook ja , Bats is onschuldig .quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:10 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze zal doen voorkomen of het Johans initiatief was.
Mag ook, er is geen enkele andere Utopiaan die er ook drie heeft geneukt in de loods.quote:
Hoe vaak die wel niet gezegd heeft "ik heb eindelijk mijn zin"quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nee...nooit spijt van [ afbeelding ] Aldus HuhuhuhuhuGescoort
quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mag ook, er is geen enkele andere Utopiaan die er ook drie heeft geneukt in de loods.
Wat zal haar nichtje trots zijn!
Goed thema voor haar volgende talkshow.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Mag ook, er is geen enkele andere Utopiaan die er ook drie heeft geneukt in de loods.
Wat zal haar nichtje trots zijn!
Ze was echt niet zo dronken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef Mjelleke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 december 2017 09:08 schreef Copycat het volgende:
Ze had al aardig wat wijn en bier op hoor. Ze was al in de middag begonnen samen met de ouderen.
Nou dat zegt genoeg...ze is echt zo trots dat het haar toch eindelijk gelukt isquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:14 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds dat overhemd aan. Wat een wijf.
Ja joh, ze krijgt nu nog aandacht. Maar gok dat Johan het snel zat isquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:16 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nog even en het drama barst los.
Ja, als eens soort trofee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:15 schreef pecla het volgende:
Nou dat zegt genoeg...ze is echt zo trots dat het haar toch eindelijk gelukt is
Kutwijfquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als eens soort trofee.
Wat zit je dan ziek in elkaar, dat je trots bent dat een bezopen vent zijn pik in je steekt. Een bezopen vent waar je echt heus niks meer van moest hebben.
Daar is echt heel veel misgegaan, in dat leven van Billy. Totaal verknipt.
Billy was nauwelijks aangeschoten en ging trefzeker op haar doel afquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:12 schreef Mjelleke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 december 2017 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze doet het daar nu anders voorkomen. Als excuus.
Alleen Romy neemt haar nu nog serieus. En Johan misschien ook weer een keer.
[/quote
Ze had al aardig wat wijn en bier op hoor. Ze was al in de middag begonnen samen met de ouderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |