Ja, gewoon blijven proberen. Hun brakke servers geven dit soort foutmeldingen maar op een gegeven moment zou het moeten lukken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:23 schreef Skv het volgende:
Ervaringen hier met Kraken.com?
Ik wil mijn account funden met BCH en ben Tier 2 verified.
Ik krijg bij deposit deze melding: 'This action is not available for tier level 2
Your current funding tier level (2) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.'
Terwijl je vanaf tier 1 al moet kunnen storten in crypto.
Tier 1
You can trade between all currencies, but account funding is limited to digital currencies only.
Als in: blijven refreshen van de deposit pagina?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, gewoon blijven proberen. Hun brakke servers geven dit soort foutmeldingen maar op een gegeven moment zou het moeten lukken.
Yep. Is al een maand of 4 kommer en kwel op Kraken, er zou binnenkort wel verbetering in moeten komen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Als in: blijven refreshen van de deposit pagina?
Ik zou overstappen naar binance als ik jou was. Kraken is echt om te janken. Zeker als de markt wat spannend wordt heb je grote kans dat je orders niet of te laat doorkomen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Als in: blijven refreshen van de deposit pagina?
Ja, ik vraag me nou nog steeds af of dit alle noobs zijn die er geld in pompen of dat ripple met iets is gekomen?quote:
Volgens mij kan je vanaf tier 1 alleen munten overboeken van wallet naar wallet. Om van euro btc te kopen moet je een hogere tier hebben. Dan willen ze meer van je weten. Duurt best lang voordat het rond is, 3 kwart jaar geleden heb ik meerdere dagen moeten wachtenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:23 schreef Skv het volgende:
Ervaringen hier met Kraken.com?
Ik wil mijn account funden met BCH en ben Tier 2 verified.
Ik krijg bij deposit deze melding: 'This action is not available for tier level 2
Your current funding tier level (2) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.'
Terwijl je vanaf tier 1 al moet kunnen storten in crypto.
Tier 1
You can trade between all currencies, but account funding is limited to digital currencies only.
Ik ben tier 2 verified. Gare site.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:33 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Volgens mij kan je vanaf tier 1 alleen munten overboeken van wallet naar wallet. Om van euro btc te kopen moet je een hogere tier hebben. Dan willen ze meer van je weten. Duurt best lang voordat het rond is, 3 kwart jaar geleden heb ik meerdere dagen moeten wachten
Ripple FTW op korte termijn. ETH op de lange termijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Nu wordt het dus stuivertje wisselen tussen ETH en XRP?
Electroneum lange termijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ripple FTW op korte termijn. ETH op de lange termijn.
3,359,493,950,500 PACquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef MichelWuyts het volgende:
Dat Paccoin gaat ook wel lekker:p. Ga maar eens paar dagen meeliften.
Het eerste, maar het wachten is op het echte nieuws van Ripple.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me nou nog steeds af of dit alle noobs zijn die er geld in pompen of dat ripple met iets is gekomen?
SCAMAZZZZZquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het eerste, maar het wachten is op het echte nieuws van Ripple.
haha. de waarde bijhouden is ook wel lastig:p.quote:
Ja, al die mensen denken dat het ETH vormen gaat aannemen met de prijs ofzo..quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het eerste, maar het wachten is op het echte nieuws van Ripple.
Niet in allebei zittenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:52 schreef -jos- het volgende:
Iedereen FOMO't hier Ripple () maar ondertussen stijgt Raiblocks die al weken in dit topic besproken wordt nog harder door, nu over $16.
[ afbeelding ]
Eens, $5 lijkt me voorlopig wel de max voor XRP. Echter crypto is niet voor niets cryptoquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, al die mensen denken dat het ETH vormen gaat aannemen met de prijs ofzo..
Wat boeit een cap?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, ook weer zo'n tig-miljard-coin-cap...
Wat doet dit?
Volume: $495,766quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:57 schreef Chaes het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/cryptoforecast/
What the F. +3200%..
You have got to be kidding mequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:57 schreef Chaes het volgende:
What the F. +3200%..
Electroneum gaat het doen in 2018 schrijf alvast opquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef spierbal het volgende:
Ripple nog lekker aan het Hodlen hier, wel jammer dat de piek voorbij is, maar als je nu populair wordt is t ff op een nieuwe interview met die gast waar dan ook en dan geloof ik wel dat ie nog hoger gaat.
Waar heb jij dan vertrouwen in voor 2018? Niet op zoek naar beleggingsadvies, maar gewoon uit interessequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, ook weer zo'n tig-miljard-coin-cap...
Wat doet dit?
Iets met eigen coins shillen en zoquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Electroneum gaat het doen in 2018 schrijf alvast op
Zoveel heb ik er niet maar potentie is nogal groot.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Iets met eigen coins shillen en zo
Lees even de white paperquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou, als er helemaal geen cap was , was je coin niks waard.
Wat doet electroneum
Although nobody can really predict the future of the market, Cryptoforecast can give extremely precise indications about future movements giving a fundamental support for all the decisions that a trader has to take, doesn’t matter how important are the operations he does.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:57 schreef Chaes het volgende:
What the F. +3200%..
pas begonnen met Crypto gebeuren. Ripple als eerste "munt" in verdiept en 100euro ingepompt. Ik kijk nog even aan hoe Ripple zich ontwikkeld om daarna door te kunnen schuiven naar een andere coins.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Electroneum gaat het doen in 2018 schrijf alvast op
LISK, Stratis, Waves, Aeternity, VeChain, dat zijn voorlopig de coins die het moeten gaan doen voor mij, en ik heb in allen dik vertrouwen, LISK als #1 vertegenwoordigd in mn portfolioquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar heb jij dan vertrouwen in voor 2018? Niet op zoek naar beleggingsadvies, maar gewoon uit interesse
Cap zegt niks. Hoe hoger de cap hoe meer mensen iets kunnen kopen. Ieder nadeel heb zn voordeel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Market cap > prijs per coin/token
Ja maar ik lees niet elke whitepaper van elke coin, wellicht kan je beknopt even vertellen wat het doet.quote:
Lees even de white paperquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar ik lees niet elke whitepaper van elke coin, wellicht kan je beknopt even vertellen wat het doet.
Eigenlijk is mijn "strategie" voor de lange termijn, en dan kom ik op de volgende coins:quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef EggsTC het volgende:
LISK, Stratis, Aeternity, VeChain, dat zijn voorlopig de coins die het moeten gaan doen voor mij, en ik heb in allen dik vertrouwen, LISK als #1 vertegenwoordigd in mn portfolio
Voor mij lisk en ripple,quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK, Stratis, Waves, Aeternity, VeChain, dat zijn voorlopig de coins die het moeten gaan doen voor mij, en ik heb in allen dik vertrouwen, LISK als #1 vertegenwoordigd in mn portfolio
En jij?
Ja gewoon de huidige op 3 dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn "strategie" voor de lange termijn, en dan kom ik op de volgende coins:
1. BTC (vergelijkbaar met goud, en ja ik weet het van de transaction fees en tijden)
2. ETH (smart contracts is de toekomst)
3. XRP (iedereen verguist ze vanwege het centrale karakter van de firma erachter, maar ze maken wel concrete stappen in tegenstelling tot bv. de Gulden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |