Ja, Maar ze hebben wel problemen zo te lezen...quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je daar Euro's storten/uitcashen?
Op zich niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:48 schreef Basxt het volgende:
Ff serieus hé, voor leken is het gewoon onmogelijk om op dit moment in te stappen in de crypto currencies wereld. Té veel vage handelingen, duizenden wallets, verschillende fee's, verschillende transactie tijden, allemaal deuren die voor de meeste gesloten zullen blijven.
Tijd voor veranderingen
Welke GPU heb je gehaald?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:30 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ben officieel blut.
Laat maar komen die miner
Meer topreacties van Ripple-wizard David Schwartz's Reddit account:quote:FUD: XRP's price is essentially in the hands of Ripple as they own a majority of XRP (most of it is 'held in escrow'). They can manipulate it.
RIPPLE: True. And we would like to see a slow, steady increase in the price with no sharp dips. That would make the cost of holding XRP near zero, which banks would like. And we would make more money that way. That doesn't mean we'll be able to do it though. We have no interest in manipulating the price because that will always cause sharp drops which are the worst case scenario. We'd prefer to see it increase from real increasing utility.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:49 schreef Mand het volgende:
Toch maar even een huisje uitbetaald. Nog een leuk aantal XRP over. Welterusten (hopelijk slaap ik nu beter)
Grats manquote:Op vrijdag 29 december 2017 03:49 schreef Mand het volgende:
Toch maar even een huisje uitbetaald. Nog een leuk aantal XRP over. Welterusten (hopelijk slaap ik nu beter)
Weet iemand de reden waarom NXT zo gedaald is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:45 schreef EggsTC het volgende:
Ben benieuwd of NXT zich nog gaat herstellen. Heb er wel een aantal gekocht, pennycoin nu.
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:30 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ben officieel blut.
Laat maar komen die miner
Dat is idd wel insane. Ben benieuwd wanneer hij gaat dippen, gaat wel heel hard zo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:37 schreef TimKuik het volgende:
Met RaiBlocks is het al de hele week lekker wakker worden
Godnondeju jongûh!
Ai, nachtmerrie van iedereen toch? Per ongeluk een typo maken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:59 schreef TimKuik het volgende:
Iemand heeft vandaag op Bitgrail echt een belachelijke berg RaiBlocks gesold voor 15000 sat. Ik denk dat hij een typfout geeft maar een berg mensen hebben cheap XRB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |