Mensen die op Avicii stemmen zouden zich niet mogen voortplanten....quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef alopio het volgende:
Zouden er echt mensen zowel Katie als avicii in de lijst hebben? Die moet je toch stemrecht ontnemen
Vanaf hoeveel jaar is het vast?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je vaste Top 2000 luisteraar bent hoor je het wel te kennen, anders niet inderdaad
Denk niet dat veel mensen op allebei stemmen nee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef alopio het volgende:
Zouden er echt mensen zowel Katie als avicii in de lijst hebben? Die moet je toch stemrecht ontnemen
Direct chemisch castrerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die op Avicii stemmen zouden zich niet mogen voortplanten....
Nog betere optie jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die op Avicii stemmen zouden zich niet mogen voortplanten....
Piemel en ballen er af, baarmoeder er uit... geen halve maatregelenquote:
Lady In Red niet kennenquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
851 Eloise Barry Ryan![]()
850 Raspberry Beret Prince & The Revolution![]()
849 The Lady In Red Chris De Burgh![]()
848 See Me Feel Me The Who![]()
![]()
847 Never Gonna Give You Up Rick Astley![]()
![]()
846 A Gentleman's Excuse Me Fish![]()
845 Nine Million Bicycles Katie Melua![]()
844 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles![]()
![]()
![]()
843 I Gotta Feeling Black Eyed Peas![]()
842 Respect Aretha Franklin![]()
![]()
![]()
841 Hey Brother Avicii![]()
840 Listen To The Music The Doobie Brothers![]()
![]()
839 Whiskey In The Jar Thin Lizzy![]()
![]()
![]()
838 Epic Faith No More
Sowquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Piemel en ballen er af, baarmoeder er uit... geen halve maatregelen
Jaar of 15 toch wel. Je moet m eigenlijk nog als oudjaarplaat hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel jaar is het vast?
Ik ben na een jaar de helft van alle nieuwe nummers die ik heb leren kennen weer vergeten
nou nou....quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien is ie wel opgegroeid zonder SkyRadio.quote:
Genderneutraal maken, dat is wel van deze tijdquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien lezen de fans van Katie wel Afietsie en dan is de link wel gelegd...quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef alopio het volgende:
Ah nee, ik luister pas 5/6 jaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaar of 15 toch wel. Je moet m eigenlijk nog als oudjaarplaat hebben meegemaakt.
Vast wel, ik ken bijna alle nummers, titel & artiest zegt me alleen niets.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien lezen de fans van Katie wel Afietsie en dan is de link wel gelegd...
Dat is wel heel fataalquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
Kut ik dacht dat Eveliens laatste uur al geweest was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |