Precies dit! Gijs, pak je notities maarquote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Roodbeen
Hoppa! Alles volledig draaien, weinig gelul!
of nummers die best wel kent, maar dat ineens tot je doordringt hoe goed het eigenlijk is.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik het mooiste van de top 2000. Ik geniet altijd zeer om nummers van mijn (vorige) lijst(en) te horen maar onbekende pareltjes horen en die opschrijven voor volgend jaar zijn toch echt een gewelidg moment altijd
Je was me voorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Taylor Hawkins is het met me eens.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Taylor Hawkins is het met me eens.
Dat zei ikquote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef Isorden het volgende:
Het origineel van Taylor Hawkins is beter
Mustapha, mustapha, mustapha Ibrahimquote:
Yup, ik vind het op beeld best een blij ei maar hij weet wel als een van de weinigen hoe het moet... lult ook niet vaak irriterend door intro's heenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Roodbeen
Hoppa! Alles volledig draaien, weinig gelul!
Fuck, was even aan het zoekenquote:
Dat nummer is ook echt fantastisch leukquote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankzij de Top 2000 heb ik al 2 dagen lang Weekend van Earth & Fire op repeat staan hier. Ik ben nu helemaal verslaafd aan dat nummer.
met grote afstand op 1 dit jaar qua dj'squote:Op donderdag 28 december 2017 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik vind het op beeld best een blij ei maar hij weet wel als een van de weinigen hoe het moet... lult ook niet vaak irriterend door intro's heen
De originele versie van Rock n Roll van Taylor is ook goedquote:
eensch, en prophets songquote:Op donderdag 28 december 2017 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind dat Mustapha van Queen er volgend jaar in moet.
Ekseption - Air is al op mutemomenten langsgekomen hier, doe die maar danquote:Op donderdag 28 december 2017 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Overigens is mijn favoriete ontdekking tot dusver deze Top 2000 Winter in Hamburg van Frank Boeiuhh. Heerlijke 80's plaat is dat.
ben jij ff blij dat je opgebleven bent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |