Oh jaquote:
a kind of ?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
sorry maar deze trek ik echt niet... als dit Magic is, wil ik er echt geen reet mee te maken hebben!
Zeker, die vind ik ook veel lekkerder klinkenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi nummertje, maar originele van Stratovarius is beter.
Als iemand deze band überhaupt kent zal ik zeer verbaasd zijn
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik overweeg bijna om af te tellen hoeveel Coldplay nummers er nog langskomen deze dagen. Begin ze nu wel echt beu te worden
die vind ik ook matig.quote:
Shit, verkeerde accountquote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wats deze
Oscar die Coldplay waardeert
Kutquote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wats deze
Oscar die Coldplay waardeert
Dus dat is wat ie magie noemt? oeh hoe hoe hoe.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
Shit, verkeerde account
Coldplay
Met zo'n naam ben ik niet verbaasdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zeker, die vind ik ook veel lekkerder klinken
de engelse vertaling van het woordenboek van Hazes gebruiktquote:Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet slecht nummer maar de tekst is echt te simpel.
Call it magic, call it true
I call it magic, when I’m with you
And I just got broken, broken into two
Still I call it magic, when I’m next to you
And I don’t, and I don’t, and I don’t, and I don’t
No I don’t, it’s true
I don’t, no I don’t, no I don’t, no I don’t
Want anybody else, but you
No I don’t, it’s true
Uuhh uh uh uh
Call it magic, cut me into two
And with all your magic, I disappear from view
And I can’t get over, can’t get over you
Still I call it magic, such a precious jewel
And I don’t, and I don’t, and I don’t, and I don’t
No I don’t, it’s true
No I don’t, it’s true
Wanna fall, oh, fall so far
I wanna fall, fall so hard
And I call it magic and I call it true
Call it ma-ma-ma-magic
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
And if you were to ask me
After all that we’ve been through
Still believe in magic
Well yes, I do
Oh yes, I do
Yes, I do
Oh yes, I do
Of course I do
Lijst manipulatiequote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.
Jimi Hendrix is toch een overrated gitaristquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.
Dat is sowieso best een genotsuurtjequote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ja maar op de radio is het anders he!!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Dit hele principe is eigenlijk wel legendarisch mooi.
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder is
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder is
ik vind best wat dingen mooi van ze, maar bij deze en Clocks voel ik echt haatquote:
Pas op hoor!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is toch een overrated gitarist
Hoop dat ze daardoor wel de lange versies draaienquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
ja al jaren stilte rondom hem.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is toch een overrated gitarist
Daarnaast nog 12 nummers, zal dus wel nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat ze daardoor wel de lange versies draaien
Eerlijk gezegd ken/heb ik maar één album van hun, diegene waar Hunting High and Low op staatquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n naam ben ik niet verbaasd![]()
Unpopular opinion maar ik vind hun debuutalbum het beste, toen Tolkki nog zong. Dat was toen nog echt een lekkere melodische speedmetal band![]()
tja alleen spotify luisteren is toch anders...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Mindere kwaliteitquote:Op donderdag 28 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja alleen spotify luisteren is toch anders...
is Stratovarius niet gewoon een Helloween kopie, wat zelf weer een Iron Maiden kopie is/was?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n naam ben ik niet verbaasd![]()
Unpopular opinion maar ik vind hun debuutalbum het beste, toen Tolkki nog zong. Dat was toen nog echt een lekkere melodische speedmetal band![]()
quote:
Wanneer gaan jullie daten?quote:
Dit is ook meteen de laatste keer deze week dat we hem horenquote:
Hmm beter dan More than anything in this world? Daar kunnen we best een discussie aan wagenquote:
Dat ookquote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De foto die ik zojuist plaatste? ^^
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie daten?
Heeft ie geluk gehadquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?
Van de pot rukken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?
* OscarMopperkont had daarom maar een foto gemaakt van zijn SMS toen die in beeld kwam en doorgeapptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Dan probeer je het nog een keer maar dan gericht aan iemand anders. Weet jij veel.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Laten we dat maar niet gaan doenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm beter dan More than anything in this world? Daar kunnen we best een discussie aan wagen
quote:
zijn we het eens dan?quote:
er was ook een klein hitje die Believe heet? was ook mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind dit by far z'n mooiste nummer, het bekendst waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Let Love Rule is beter want saxofoonsolo
Wow, ik ook, 1989.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat Let Love Rule veel minder oud was.
Ja kloptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook al weer een dikke 50'er ondertussen die Lenny
Helloween heeft zowat de power metal uitgevonden dus deels waar. Strato heeft door de jaren heen echter meer een eigen synthachtige gepolijste power metal ontwikkeld terwijl Helloween altijd lekker ruig en rauw is gebleven.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:45 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
is Stratovarius niet gewoon een Helloween kopie, wat zelf weer een Iron Maiden kopie is/was?
Nog live gezien een paar maanden terug.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fischer Price Z genot hierna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |