Oh zoquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als jullie daar met zn tweeën zouden staan, zou de kiss cam niet op jullie gericht staan
Kijk, dit noem ik een goeie reden om erop te stemmen, daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik heb er ook opgestemt, maar dat komt omdat het gedraaid is op mijn oma's begrafenis. Dat is denk ook de reden dat het zo hoog staat.
Erotisch.quote:
Die zal na die scene een enorme kleikut gehad hebbenquote:
We hebben volgend jaar een FOK!ker (die niet veel meer post helaas) bij Radio 2 werken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is het grote mysterie. Waarschijnlijk weten we eerder of er buitenaards leven is.
Swayze baasquote:
Heb je geen gevoel ofzo?quote:
wie ook alweer?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben volgend jaar een FOK!ker (die niet veel meer post helaas) bij Radio 2 werken.
Ik bereid de comment alvast voorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Isorden het volgende:
Volgende nummer is ook echt
En voor de mensen die het niet denken te kennen word het vast een "A-ha deze!" momentje
Heloef, kwam nog even buurten in het SR-topic.quote:
Een A-ha-erlebnis bedoel je.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Isorden het volgende:
Volgende nummer is ook echt
En voor de mensen die het niet denken te kennen word het vast een "A-ha deze!" momentje
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
Nummer is wel goed, maar de film was echt kut
Herman van Tongerlo?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben volgend jaar een FOK!ker (die niet veel meer post helaas) bij Radio 2 werken.
Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Persefoneia het volgende:
Iedereen, slaap lekker voor straks. Tot later
Soms denk ik dat ook weleensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je geen gevoel ofzo?
Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Persefoneia het volgende:
Iedereen, slaap lekker voor straks. Tot later
oh ja.. hmmm daar maar eens de banden mee aanhalen dan en jaloers zijn..quote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heloef, kwam nog even buurten in het SR-topic.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
You've lost that loving feeling moet weer terug in de lijst!!!!
quote:
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on me
Ja eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Neequote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Absoluut nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Hmm... ken hem niet goed en vind hem nog niet briljant... hmm...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Sun always shines on TV welquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef FlyingEagle het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt niks.
Ja, die wel. Goede suggestie.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Sun always shines on TV wel
Ja die ook iddquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
ook mee eens, en die staat maar op 1775quote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Stratovariusquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi nummertje, maar originele van Stratovarius is beter.
Als iemand deze band überhaupt kent zal ik zeer verbaasd zijn
Hier heb ik geen problemen meequote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....
Naam wel eens voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Wel eens van gehoord ja. Higher We Gooooquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
je had ook het singletje kunnen kopenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....
Nooit geweten dat Oscar naar supervette muziek luistert!quote:
* OscarMopperkont koopt geen singles...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je had ook het singletje kunnen kopen
Mij iets te laat geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef ok01 het volgende:
Dancing in the Street komt vannacht ook nog
Luister het niet heel veel, vroeger vakerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Oscar naar supervette muziek luistert!![]()
Timo Tollkki, Finse GitaarGod
tussen 2 en 3quote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mij iets te laat geloof ik
father time, en het zijn Finnen, en altijd dronken. Thats itquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Niet een nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd wel van genieten als die langskomt in de lijstquote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef ok01 het volgende:
Dancing in the Street komt vannacht ook nog
Maar je gifjes danquote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel eens op zien treden zelfsquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |