SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer?
Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
De lijst van 2017
Die is hier te bekijken!
Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
De stemweek was van 1 t/m 8 december
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl
Ook in 2017 hebben een aantal FOK!kers voor jou deze site afgespeurd en deze nieuwe nummers en afvallers gevonden:SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond!die de lijst zelf op is gaan halen in het Top 2000-café!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Annemieke gaf vanaf de wachtplaats buiten de groetjes door aan ArnieAlberts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: "Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Boh, 1e twee nummers volgende blok ook
En Bowie kort daarna
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Straks Ben Howard. Op gestemd. Omdat ik de tekst, de muziek en alles het hele liedje knullig aandoenlijk en onhandig vindt. Net zoals ik zelf ben. Daarom voor mij een van de toppers in mijn lijstje.![]()
![]()
Wel jammer van degene die dat aan elkaar moet praten...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Boh, 1e twee nummers volgende blok ook
En Bowie kort daarna"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
zijn er zat hoor..quote:Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef noodgang het volgende:
Zowaar een goed nummer van de StonesI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik ben soms wat grof, maar ik ben altijd eerlijkquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ruby Tuesday!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah, daarom heb ik op zanger Rinus gestemdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Straks Ben Howard. Op gestemd. Omdat ik de tekst, de muziek en alles het hele liedje knullig aandoenlijk en onhandig vindt. Net zoals ik zelf ben. Daarom voor mij een van de toppers in mijn lijstje.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Het enige leuke aan Ben Howard is dat hij na binnengelopen te zijn met simpele muziek eindelijk is gaan doen wat hij echt leuk vindt.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Straks Ben Howard. Op gestemd. Omdat ik de tekst, de muziek en alles het hele liedje knullig aandoenlijk en onhandig vindt. Net zoals ik zelf ben. Daarom voor mij een van de toppers in mijn lijstje.
Soort van omgekeerde Coldplay, zeg maar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Boooohhhh volgend uur is wel echt een genotsuurtje hoor
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
alleen had het een hoofdletter G moeten zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben soms wat grof, maar ik ben altijd eerlijk
I love music |Ajax forever
Hey Marloesquote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik op zanger Rinus gestemd
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hebben alleen maar goede nummersquote:Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef noodgang het volgende:
Zowaar een goed nummer van de StonesFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
ik stem altijd op "I'm the invisible man"quote:Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Het was mijn eerste keer oké? Ik wou jullie imponerenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen had het een hoofdletter G moeten zijn
Daarna Rickrollgenot en daarna nog twee genotsurenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Isorden het volgende:
Boooohhhh volgend uur is wel echt een genotsuurtje hoor
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik op zanger Rinus gestemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hier heb ik dan ECHT HELEMAAL NIKS MEE
Die ga ik niet actief meemaken helaas. Mijn ogen vallen dicht. Ik ga zo naar bed en daar verder luisteren en in slaap vallen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Isorden het volgende:
Boooohhhh volgend uur is wel echt een genotsuurtje hoorMake love, not war ☮![]()
Meh dit
For you, there'll be no more crying.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier heb ik dan ECHT HELEMAAL NIKS MEE![]()
Poe, jij zou dat zonder problemen kunnen. Bij de kiss cam heb ik tot nu toe alleen heterostelletjes gezien.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt pas echt ballen als je daar met je minnaar/minnares gaat staan
Komt die secondlove.nl ook nog van pas![]()
Ik vind alleen die stem wat, apart. Verder wel lekker nummer dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gezamenlijk Gerick Roll'd worden zoals in the old daysquote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef ok01 het volgende:
We blijven toch wel met zijn allen op voor Rick Astley tussen 1-2
Zekerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef ok01 het volgende:
We blijven toch wel met zijn allen op voor Rick Astley tussen 1-2![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het was mijn eerste keer oké? Ik wou jullie imponerenwas opbouwende kritiek
Oats in the water staat er ook in? Dat is een lekker nummer van Ben.
Oh niet dus, stom, dat nummer is veel beter.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2017 23:30:21 ]![]()
Onze muzieksmaak ligt dicht bij elkaarquote:
Maar... het is gelukt!!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het was mijn eerste keer oké? Ik wou jullie imponeren![]()
Make love, not war ☮![]()
Ik neem dan aan dat dit nummer in de categorie binnenlopen valt?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Ben Howard is dat hij na binnengelopen te zijn met simpele muziek eindelijk is gaan doen wat hij echt leuk vindt.
Soort van omgekeerde Coldplay, zeg maar.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gezamenlijk Gerick Roll'd worden zoals in the old daysquote:![]()
![]()
![]()
deze is te doen. Prima dat het erin staat. Misschien iets te hoog, maar wat maakt het uit.I love music |Ajax forever
Dat mens heeft echt zo'n zeikstemquote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis Sandra wel in de lijst"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
NO NO NO NO
Ik waardeer hetquote:Al doende leert men
Staat Claudia nog wel in de lijst met haar lievelijke liedje?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Reemer?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis Sandra wel in de lijstI love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak ligt dicht bij elkaar(nohomo
)
Maria Magdalenaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis Sandra wel in de lijst![]()
![]()
Iets te hoog wel inderdaad, maar goed, is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
deze is te doen. Prima dat het erin staat. Misschien iets te hoog, maar wat maakt het uit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wel ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef ok01 het volgende:
We blijven toch wel met zijn allen op voor Rick Astley tussen 1-2![]()
Ben Howard heeft twee erg goede albums uitgebrachtDit is niet zijn beste nummer vind ik, maar blijft desondanks wel een erg fijne
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ik gok dat mijn vriend het iets minder op prijs stelt en die zou me wel herkennenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Poe, jij zou dat zonder problemen kunnen. Bij de kiss cam heb ik tot nu toe alleen heterostelletjes gezien.
Dit nummer gun ik plek 2001 wel
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit nummer is van z'n debuut ja, met vooral redelijk makkelijk in het gehoor liggende popliedjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem dan aan dat dit nummer in de categorie binnenlopen valt?
Later is hij wat alternatievere muziek gaan maken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja, en alsnog veel te hoogquote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Nizno het volgende:
Staat Claudia nog wel in de lijst met haar lievelijke liedje?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ooit nog opgestemdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat mens heeft echt zo'n zeikstem
-XOXO-![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar boven te gaan. Slaap lekker en tot morgen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik beloof niks...oudere mannen hebben hun slaap nodigquote:
Staat er toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen had het een hoofdletter G moeten zijn|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
waar staat ze?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gelukkig komt hierna gewoon ECHTE MUZIEK
Truste en tot morgenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar boven te gaan. Slaap lekker en tot morgen
Goede observatie.quote:
Dat tweede album is wel veel minder toegankelijk inderdaad. Hij houdt er blijkbaar ook totaal niet van om op grote podia te staan enzo en om op grote festivals te staan. Kan ik ergens ook wel waarderenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Ben Howard is dat hij na binnengelopen te zijn met simpele muziek eindelijk is gaan doen wat hij echt leuk vindt.
Soort van omgekeerde Coldplay, zeg maar.
Ik vind wat hij later heeft gemaakt ook beter wel'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
12 als ik het goed heb. Als het zo doorgaat flikkert ze nooit die top 100 uit.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik heb er ook op gestemt, maar dat komt omdat het gedraaid is op mijn oma's begrafenis. Dat is denk ook de reden dat het zo hoog staat.quote:![]()
Even lekker schuifelen in het café.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik koop ze omquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef MielMonteur het volgende:
Hoeveel stemmen krijgt zo'n nummer 2000 in de lijst eigenlijk?![]()
![]()
![]()
Neen, jullie pestte mij daarmeequote:Op donderdag 28 december 2017 23:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat om ons te pesten geweest?
-XOXO-![]()
Als jullie daar met zn tweeën zouden staan, zou de kiss cam niet op jullie gericht staanquote:Op donderdag 28 december 2017 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn vriend het iets minder op prijs stelt en die zou me wel herkennen![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 28 december 2017 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks...oudere mannen hebben hun slaap nodig![]()
![]()
Terechtquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, jullie pestte mij daarmee
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat is het grote mysterie. Waarschijnlijk weten we eerder of er buitenaards leven is.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef MielMonteur het volgende:
Hoeveel stemmen krijgt zo'n nummer 2000 in de lijst eigenlijk?I love music |Ajax forever
I HUNGER FOR YOURE TOUCHFor you, there'll be no more crying.
Oh zoquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als jullie daar met zn tweeën zouden staan, zou de kiss cam niet op jullie gericht staan
Rellende_Rotscholier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kijk, dit noem ik een goeie reden om erop te stemmen, daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik heb er ook opgestemt, maar dat komt omdat het gedraaid is op mijn oma's begrafenis. Dat is denk ook de reden dat het zo hoog staat.
Erotisch.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aha, dus dit is Unchained Melody.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die zal na die scene een enorme kleikut gehad hebbenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We hebben volgend jaar een FOK!ker (die niet veel meer post helaas) bij Radio 2 werken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is het grote mysterie. Waarschijnlijk weten we eerder of er buitenaards leven is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgende nummer is ook echt
En voor de mensen die het niet denken te kennen word het vast een "A-ha deze!" momentje"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Swayze baasquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Heb je geen gevoel ofzo?quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
wie ook alweer?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben volgend jaar een FOK!ker (die niet veel meer post helaas) bij Radio 2 werken.I love music |Ajax forever
Ik bereid de comment alvast voorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Isorden het volgende:
En voor de mensen die het niet denken te kennen word het vast een "A-ha deze!" momentje
Heloef, kwam nog even buurten in het SR-topic.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een A-ha-erlebnis bedoel je.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Isorden het volgende:
En voor de mensen die het niet denken te kennen word het vast een "A-ha deze!" momentjeHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
Nummer is wel goed, maar de film was echt kut![]()
![]()
Herman van Tongerlo?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben volgend jaar een FOK!ker (die niet veel meer post helaas) bij Radio 2 werken.![]()
Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Persefoneia het volgende:
Iedereen, slaap lekker voor straks. Tot later
You've lost that loving feeling moet weer terug in de lijst!!!!
Soms denk ik dat ook weleensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je geen gevoel ofzo?
Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Persefoneia het volgende:
Iedereen, slaap lekker voor straks. Tot later![]()
![]()
Deze van A-ha
oh ja.. hmmm daar maar eens de banden mee aanhalen dan en jaloers zijn..quote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heloef, kwam nog even buurten in het SR-topic.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
You've lost that loving feeling moet weer terug in de lijst!!!!I love music |Ajax forever
quote:
Ahaaaaaaaa....|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on meHaters can be so lame and vicious
Ja eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on me![]()
Neequote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on me
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Absoluut nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on me'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Hmm... ken hem niet goed en vind hem nog niet briljant... hmm...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on me|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sun always shines on TV welquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on meSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef FlyingEagle het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt niks.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ja, die wel. Goede suggestie.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Sun always shines on TV wel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....Haters can be so lame and vicious
Ja die ook iddquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Sun always shines on TV wel![]()
Neequote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze mag boven Take on meFor you, there'll be no more crying.
Mooi nummertje, maar originele van Stratovarius is beter.
Als iemand deze band überhaupt kent zal ik zeer verbaasd zijn
ook mee eens, en die staat maar op 1775quote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Sun always shines on TV wel
Stratovariusquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Als iemand deze band überhaupt kent zal ik zeer verbaasd zijn![]()
Hier heb ik geen problemen meequote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....
Stiekem heeft A ha best wel mooie nummers gemaakt. Cry wolf, deze, sun always shines on tv, living daylights...![]()
Naam wel eens voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Moet zeggen dat ik 156 voor Take on me ook best hoog vind"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wel eens van gehoord ja. Higher We Gooooquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Die clip die hierbij hoort is ookzeker voor die tijd
je had ook het singletje kunnen kopenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kocht dat album om dit nummer, niet om Take On Me.....![]()
![]()
I've Been Losing you is ook
Nooit geweten dat Oscar naar supervette muziek luistert!quote:![]()
Timo Tollkki, Finse GitaarGod
* OscarMopperkont koopt geen singles...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je had ook het singletje kunnen kopen
Mij iets te laat geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef ok01 het volgende:
Dancing in the Street komt vannacht ook nog
Luister het niet heel veel, vroeger vakerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Oscar naar supervette muziek luistert!![]()
Timo Tollkki, Finse GitaarGod
tussen 2 en 3quote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mij iets te laat geloof ik"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
father time, en het zijn Finnen, en altijd dronken. Thats itquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Coldplay
Niet een nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mij iets te laat geloof ik![]()
Daar kan ik altijd wel van genieten als die langskomt in de lijstquote:Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef ok01 het volgende:
Dancing in the Street komt vannacht ook nog
Maar je gifjes danquote:Op donderdag 28 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mij iets te laat geloof ik![]()
![]()
het is wel veel koudspelen nu hoor..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ColdplayGoden
Wel eens op zien treden zelfsquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Als iemand deze band überhaupt kent zal ik zeer verbaasd zijnAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Krijg het er koud van.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mee eensquote:Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
sorry maar deze trek ik echt niet... als dit Magic is, wil ik er echt geen reet mee te maken hebben!I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Een inwisselbaar nummer van Coldplay.
Gras is groen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik overweeg bijna om af te tellen hoeveel Coldplay er nog langskomt deze dagen. Begin ze nu wel echt beu te worden
Oh jaquote:
a kind of ?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
sorry maar deze trek ik echt niet... als dit Magic is, wil ik er echt geen reet mee te maken hebben!![]()
Zeker, die vind ik ook veel lekkerder klinkenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
Don't let my username fool you...![]()
Beetje James Blake vibe, maar dan kut.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik overweeg bijna om af te tellen hoeveel Coldplay nummers er nog langskomen deze dagen. Begin ze nu wel echt beu te worden"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Niet slecht nummer maar de tekst is echt te simpel.
Call it magic, call it true
I call it magic, when I’m with you
And I just got broken, broken into two
Still I call it magic, when I’m next to you
And I don’t, and I don’t, and I don’t, and I don’t
No I don’t, it’s true
I don’t, no I don’t, no I don’t, no I don’t
Want anybody else, but you
No I don’t, it’s true
Uuhh uh uh uh
Call it magic, cut me into two
And with all your magic, I disappear from view
And I can’t get over, can’t get over you
Still I call it magic, such a precious jewel
No I don’t, it’s true
No I don’t, it’s true
Wanna fall, oh, fall so far
I wanna fall, fall so hard
And I call it magic and I call it true
Call it ma-ma-ma-magic
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
And if you were to ask me
After all that we’ve been through
Still believe in magic
Well yes, I do
Oh yes, I do
Yes, I do
Oh yes, I do
Of course I do![]()
die vind ik ook matig.quote:I love music |Ajax forever
Shit, verkeerde accountquote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wats deze
Oscar die Coldplay waardeert
Coldplay![]()
![]()
Kutquote:Op donderdag 28 december 2017 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wats deze
Oscar die Coldplay waardeert
Dus dat is wat ie magie noemt? oeh hoe hoe hoe.quote:
Uilen zijn dus tovenaars?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
Shit, verkeerde account
Coldplay![]()
![]()
Met zo'n naam ben ik niet verbaasdquote:Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zeker, die vind ik ook veel lekkerder klinken![]()
Unpopular opinion maar ik vind hun debuutalbum het beste, toen Tolkki nog zong. Dat was toen nog echt een lekkere melodische speedmetal band![]()
de engelse vertaling van het woordenboek van Hazes gebruiktquote:Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet slecht nummer maar de tekst is echt te simpel.
Call it magic, call it true
I call it magic, when I’m with you
And I just got broken, broken into two
Still I call it magic, when I’m next to you
No I don’t, it’s true
No I don’t, it’s true
Uuhh uh uh uh
Call it magic, cut me into two
And with all your magic, I disappear from view
And I can’t get over, can’t get over you
Still I call it magic, such a precious jewel
No I don’t, it’s true
No I don’t, it’s true
Wanna fall, oh, fall so far
I wanna fall, fall so hard
And I call it magic and I call it true
Call it ma-ma-ma-magic
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
Uuhh uh uh uh
And if you were to ask me
After all that we’ve been through
Still believe in magic
Well yes, I do
Oh yes, I do
Yes, I do
Oh yes, I do
Of course I do![]()
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lijst manipulatiequote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.
Jimi Hendrix is toch een overrated gitaristquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Dit hele principe is eigenlijk wel legendarisch mooi.
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder isSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Dat is sowieso best een genotsuurtjequote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja maar op de radio is het anders he!!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder isHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder is
Deze quote moet in de OP
ik vind best wat dingen mooi van ze, maar bij deze en Clocks voel ik echt haatquote:
Pas op hoor!quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is toch een overrated gitarist|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoop dat ze daardoor wel de lange versies draaienquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar om half 4 dus twee keer Jimi Hendrix achter elkaar, hoe plannen ze het, in de fucking nacht.-XOXO-![]()
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder is
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
ja al jaren stilte rondom hem.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jimi Hendrix is toch een overrated gitarist
Daarnaast nog 12 nummers, zal dus wel nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat ze daardoor wel de lange versies draaien
Eerlijk gezegd ken/heb ik maar één album van hun, diegene waar Hunting High and Low op staatquote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n naam ben ik niet verbaasd![]()
Unpopular opinion maar ik vind hun debuutalbum het beste, toen Tolkki nog zong. Dat was toen nog echt een lekkere melodische speedmetal band![]()
Don't let my username fool you...![]()
tja alleen spotify luisteren is toch anders...quote:Op donderdag 28 december 2017 23:43 schreef MielMonteur het volgende:
Om geen echte reden massaal een redelijk arbitraire lijst afwerken en dan ieder liedje bekritiseren en opblijven voor Rick Astley, terwijl Spotify twee muisklikken verder isI love music |Ajax forever
Dit nummer vind het dan net weer niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mindere kwaliteitquote:Op donderdag 28 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja alleen spotify luisteren is toch anders...![]()
![]()
deze heb ik niets mee.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
is Stratovarius niet gewoon een Helloween kopie, wat zelf weer een Iron Maiden kopie is/was?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n naam ben ik niet verbaasd![]()
![]()
Liever Lemmy dan Lenny.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Excuus voor die dubbelpost net, ik klik soms per ongeluk nog quote ipv wijzig
OT: Lenny
nee laat maar, las verkeerdI love music |Ajax forever
De mooiste van Lenny
quote:Wanneer gaan jullie daten?quote:Haters can be so lame and vicious
Dit is ook meteen de laatste keer deze week dat we hem horenquote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Hmm beter dan More than anything in this world? Daar kunnen we best een discussie aan wagenquote:
Dat ookquote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De foto die ik zojuist plaatste? ^^![]()
![]()
quote:![]()
Beetje mij in een waan laten hè...
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie daten?![]()
![]()
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?![]()
Ik vind dit by far z'n mooiste nummer, het bekendst waarschijnlijk.
Edit, by far NIET!
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2017 23:50:02 ]![]()
Heeft ie geluk gehadquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?![]()
Van de pot rukken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
* OscarMopperkont had daarom maar een foto gemaakt van zijn SMS toen die in beeld kwam en doorgeapptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan probeer je het nog een keer maar dan gericht aan iemand anders. Weet jij veel.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie steeds huwelijksaanzoeken via de berichtjes op tv. Wat nou als die ander net even zeiken is ?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Laten we dat maar niet gaan doenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm beter dan More than anything in this world? Daar kunnen we best een discussie aan wagen![]()
![]()
quote:
Ook al weer een dikke 50'er ondertussen die LennyOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
zijn we het eens dan?quote:
Fischer Price Z genot hierna
er was ook een klein hitje die Believe heet? was ook mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind dit by far z'n mooiste nummer, het bekendst waarschijnlijk.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Let Love Rule is beter want saxofoonsolo
Wow, ik ook, 1989.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat Let Love Rule veel minder oud was.
Ja kloptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook al weer een dikke 50'er ondertussen die Lenny
Dit nummer is volgens mij ook alweer 30 jaar oud![]()
![]()
![]()
![]()
Helloween heeft zowat de power metal uitgevonden dus deels waar. Strato heeft door de jaren heen echter meer een eigen synthachtige gepolijste power metal ontwikkeld terwijl Helloween altijd lekker ruig en rauw is gebleven.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:45 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
is Stratovarius niet gewoon een Helloween kopie, wat zelf weer een Iron Maiden kopie is/was?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
JW moet gaan afkappen in de laatste nummers, anders red ie het niet.I love music |Ajax forever
Nog live gezien een paar maanden terug.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fischer Price Z genot hierna|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
The Worker![]()
![]()
![]()
It's alright, I know it's right.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: