quote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze vraag stel ik mezelf iets te vaak tijdens de top 2000
Ik vind oprecht Woman in Love haar enige goede track
Ik mis een beetje dat liedje waar haar naam wordt genoemd. Geen idee hoe dat heet.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Vast heel mooi, maar ik begin aan mijn Streisand-limiet te raken.
Dat is helaas de waarheid. Maar die zingt ze ook wel echt mooi hoor. Ze kan heus wel zingen maar dan moet ze niet zulke nummers zingenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat het van de BeeGees is.
Ze komt nog 1 keer voorbijquote:Op donderdag 28 december 2017 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Vast heel mooi, maar ik begin aan mijn Streisand-limiet te raken.
Ducksauce?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis een beetje dat liedje waar haar naam wordt genoemd. Geen idee hoe dat heet.
en musicalquote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Toch kon ze wel zingen al is het niet mijn stijl. Maar meer een stem voor films.
Ooit ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 28 december 2017 22:49 schreef djenneke het volgende:
[..]ik ook... ik wil het niet met jou eens zijn
voltooid leven ?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef djenneke het volgende:
Ik wil opeens dood. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Nee is al geweestquote:
Op welke van je platen moeten we volgend jaar stemmen?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef djenneke het volgende:
Ik wil opeens dood. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |