Mijn studie is waardeloos zonder master. Of nouja.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gemiddelde startsalaris voor bachelors op de uni is 2.5k
Heb je al 320 punten?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn studie is waardeloos zonder master. Of nouja.
curryquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wat voor saus is lekker bij tosti?
Samoeraiquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wat voor saus is lekker bij tosti?
ja weinig anders in huis.quote:
ananas?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja weinig anders in huis.
had ook wel trek in kwark maar ja
Gooi een paar frikandellen in het vetquote:
heb alleen peer.quote:
kan ookquote:Op donderdag 28 december 2017 22:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Gooi een paar frikandellen in het vet
Heb wel wat gekocht ja, voor het eerst sinds jaren weer.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
gaan jullie vuurwerk afsteken
ligt aan het weer.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
Nee, ik kijk wel bij de buren en koop extra bier voor dat geldquote:Op donderdag 28 december 2017 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
knallers?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb wel wat gekocht ja, voor het eerst sinds jaren weer.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
ik haat vuurwerk
vanochtend op de pot was het ook weer vuurwerk
Sproeipeopquote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
ik haat vuurwerk
vanochtend op de pot was het ook weer vuurwerk
niet normaal duur dat vuurwerkquote:Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel bij de buren en koop extra bier voor dat geld
500 gram?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:23 schreef aloa het volgende:
[..]
ik ook, als ik ga kopen.
Paar grote potten.
ik ehb thuis al een mooie grote potquote:Op donderdag 28 december 2017 22:23 schreef aloa het volgende:
[..]
ik ook, als ik ga kopen.
Paar grote potten.
Niet voor de deur van de Hema gaan liggen als ecktoquote:Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
op 31 dec dus opsluiten op zolder
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ehb thuis al een mooie grote pot
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:25 schreef aloa het volgende:
[..]
dat zegt me dan weer niks![]()
Ik zoek het tegenwoordig op youtube op...
owokeequote:Op donderdag 28 december 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]zwaarste potten zijn 50p gram
Je weet wat je in huis haalt maar je weet meteen wat je gaat zien ook.quote:
ja goede deal.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Onze economie draait op jullie vuurwerk kopen, dus doe maar veel
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja goede deal.![]()
Wij vuurwerk in België en jullie shoppen bij bol.com en zo.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Handje of oogje kwijt geen probleem daar heb je er twee van
handigquote:Op donderdag 28 december 2017 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet wat je in huis haalt maar je weet meteen wat je gaat zien ook.
kansloze economie dusquote:Op donderdag 28 december 2017 22:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Handje of oogje kwijt geen probleem daar heb je er twee van
dan ben ik buiten tussen de knallen en kruitgeurquote:Op donderdag 28 december 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet voor de deur van de Hema gaan liggen als eckto
Vooral seizoens-gebonden ja (helaas)quote:
Ook bijna niet afsteken beetje matig oud en nieuw hier gaan ze ook nog eens vroeg naar bed want volgende dag taart bij de bomma.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik als Belg mag dus heul bijna geen vuurwerk kopen. (in België dus)
geen lucratieve bijbaan hebbenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
tijd geleden dat ik vuurwerk heb gekocht.
En als student kan ik mijn geld helaas wel beter gebruiken.
huh volgende dag vroeg op visite? Gare traditie dan moet je brak zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook bijna niet afsteken beetje matig oud en nieuw hier gaan ze ook nog eens vroeg naar bed want volgende dag taart bij de bomma.
dan nog steeds hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen lucratieve bijbaan hebben
Pijlen is zonde vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
paar pijlen of potten is wel leuk vind ik
waarom?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pijlen is zonde vind ik persoonlijk
ik koop weleens een wegwerpvrouw uit het oostblokquote:Op donderdag 28 december 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je hoeft bijna niks meer uit het buitenland te halen.
Wou een Nederlandse vriend van me dat ik even zo een miljoen klapper ofzo voor hem wou kopen, mocht niet omdat ik belg wasquote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook bijna niet afsteken beetje matig oud en nieuw hier gaan ze ook nog eens vroeg naar bed want volgende dag taart bij de bomma.
Het is de laatste jaren hier binnen no time mistig, sta je dan met je pijltjes...quote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom?
zijn toch ook mooi en niet zo duur?
nou ja, ik weet heel veel uit te geven voor ik bij vuurwerk kom.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan is die niet lucratief genoeg
godsammequote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik koop weleens een wegwerpvrouw uit het oostblok
ah op die manierquote:Op donderdag 28 december 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren hier binnen no time mistig, sta je dan met je pijltjes...
Ja mee eens maar doen ze hier al jaren heel de familie op nieuwjaarsdag naar de bomma sochtends om 10 uur dus allemaal al rond half 2 naar bed.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huh volgende dag vroeg op visite? Gare traditie dan moet je brak zijn
ik zou echt zeggen dikke lul met z'n allen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mee eens maar doen ze hier al jaren heel de familie op nieuwjaarsdag naar de bomma sochtends om 10 uur dus allemaal al rond half 2 naar bed.
Verder zijn ze wel leuk hoor. Maar steek dat dan liever begin van de avond af.quote:
Pics/vid of is niet gebeurtquote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vanochtend op de pot een honderdduizendklapper met een harde eindknal
Vorig jaar ben ik om twaalf uur in een café gaan zitten aan het einde van de straat kwam ik om zes uur aanrollen vonden ze niet grappig.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zou echt zeggen dikke lul met z'n allen.
sta je daar nog bezopen of erger.
ja laatste keer dat ik vuurwerk afstak was het erg afgelegen dus geen last van mist of zoquote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder zijn ze wel leuk hoor. Maar steek dat dan liever begin van de avond af.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik om twaalf uur in een café gaan zitten aan het einde van de straat kwam ik om zes uur aanrollen vonden ze niet grappig.
Ben je Tom?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja laatste keer dat ik vuurwerk afstak was het erg afgelegen dus geen last van mist of zo
maar anders zonde idd
hahaquote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik om twaalf uur in een café gaan zitten aan het einde van de straat kwam ik om zes uur aanrollen vonden ze niet grappig.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch niet afgelegen datquote:
Voor Belgen welquote:Op donderdag 28 december 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch niet afgelegen dat
Ja wij hebben overal van die kippenhokken wat jullie als woningen bestempelen.quote:
,,,,,,quote:
Kloptquote:Op donderdag 28 december 2017 22:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja wij hebben overal van die kippenhokken wat jullie als woningen bestempelen.
Is die klb Slowchat het harem van die Etto zie al die vrouwen altijd reageren op hem.quote:
Hij heeft een goed effect daar ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is die klb Slowchat het harem van die Etto zie al die vrouwen altijd reageren op hem.
Maakt al die dames klaar daar.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft een goed effect daar ja.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maakt al die dames klaar daar.
quote:
Welneequote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef aloa het volgende:
Belgen hebben toch een hekel aan Nederlanders
Nou nou dat denk je maarquote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef aloa het volgende:
Vaak wel ja vinden ons schreeuwerig komt ook omdat ze vlak bij Brabant zitten denk ik want die schreeuwen altijd.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef aloa het volgende:
zie je...quote:Op donderdag 28 december 2017 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vaak wel ja vinden ons schreeuwerig komt ook omdat ze vlak bij Brabant zitten denk ik want die schreeuwen altijd.
Die stomme Trump weerquote:
welke heb je?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik hoop dat mijn nieuwe telefoon morgen komt.
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik liep wel eens door Antwerpen zag en vooral hoorde ik dronken Brabanders hup Holland hup teroepen en te tieren door de binnenstad.
en dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is in Brasschaat ook een discotheek waar gollanders en Marokkanen niet binnen mogen wegens gedonder in er verleden.
Volgens mij welquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Samsung is toch het beste na apple
goeie vraag.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar zijn onze dames eigenlijk gebleven ik heb alleen Sabine zien posten laatste dagen.
dat mag.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar denk ik anders over.
I like, very nicequote:
inspecteer geen schepen meer?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hellowww.
Sorry nieuwe baan en veel vriendenbezoekjes. Gewoon te druk
Mark welquote:Op donderdag 28 december 2017 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zowel Borrel Heks Shaka en Mark niet meer zien posten laatste tijd.
Loop ik hem steeds net mis.quote:
Jawel die baan bedoel ik. Maar dat doe ik dus vrij kort. Vanaf sept. Deze functie, daarvoor een binnen inspectie functie.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
inspecteer geen schepen meer?
Heb je het een beetje naar je zin ?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jawel die baan bedoel ik. Maar dat doe ik dus vrij kort. Vanaf sept. Deze functie, daarvoor een binnen inspectie functie.
Maar veel leren en cursussen, ben savonds gewoon verrot
oh zoquote:Op donderdag 28 december 2017 23:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jawel die baan bedoel ik. Maar dat doe ik dus vrij kort. Vanaf sept. Deze functie, daarvoor een binnen inspectie functie.
Maar veel leren en cursussen, ben savonds gewoon verrot
Ja beste keus ooitquote:Op donderdag 28 december 2017 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het een beetje naar je zin ?
Kan je er niet wat uit de klb chat naar hier halen die hebben er toch genoeg.quote:
Topgunquote:
Zou ik op zijn shit list staanquote:Op donderdag 28 december 2017 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
de AJAX fanbedoel je toch.
Die post hier gewoon..
Mooi ga zo doorquote:Op donderdag 28 december 2017 23:03 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja beste keus ooit
Ben tevreden, leuk werk, leuke collega's, leuke werkgever, leuk salaris
Euh nee, An Officer and a Gentlemanquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Pris is eigenlijk een soort Geerd, maar dan voor binnenvaartschepen
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Pris is eigenlijk een soort Geerd, maar dan voor binnenvaartschepen
top gozer.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark is dan ajaxfanmaar wel prima gozer ja
Uit topgun toch, de filmquote:Op donderdag 28 december 2017 23:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Euh nee, An Officer and a Gentleman
Dat is helemaal mooi in deze tijdenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ja net vaste aanstelling gehad
![]()
nee joh.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ik op zijn shit list staan
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi in deze tijden
Hij is fan van het schoonmaak middel.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ajaxfan hoeft niet persé op die voetbalclub te slaan he
Kan ook jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is fan van het schoonmaak middel.
Ik ben wel een luchtmachterquote:
Precies. Waarom meteen aan die voetbalclub linken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Of gewoon van het mythologisch figuur Ajax
Achja, het zit diep bij veel mensen.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
de grootste club van Nederland, maar ook de meest gehate.
Wat ik persoonlijkvind.
nogal ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja, het zit diep bij veel mensen.
Eindhoven heb ik ook niks meequote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Persoonlijk heb ik meer iets tegen FC Twente en de supporters van die club uit Eindhoven.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een gemaakte sfeer altijd bij die clubs.
Die kunnen nog veel leren van clubs als ADO go Ahead en Utrecht .
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ben wel een luchtmachter
psv is echt walgelijk ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Persoonlijk heb ik meer iets tegen FC Twente en de supporters van die club uit Eindhoven.
Hey prisquote:
Lampiesquote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
psv is echt walgelijk ja.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef aloa het volgende:
Dat gehaat op AJAX is echt kinderachtig
Kerst actie geslaagd?quote:
Ja daar hou ik meer van die clubs met echt volk publiek dat echt leeft voor de club net als bij ons.quote:
truequote:Op donderdag 28 december 2017 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar hou ik meer van die clubs met echt volk publiek dat echt leeft voor de club net als bij ons.
PSV supporters zie ik altijd als het kleine broertje dat mee wil doen met de grote jongens. (Ajax en Feyenoord)
Bij Utrecht ADO en Go Ahead weten ze dat het voetbal soms kut is maar de supporters blijven komen en altijd fanatiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |