quote:Nou, maar kijken of ie daar werkt dan he
Op zondag 29 december 2002 23:10 schreef Bluezz het volgende:
keeper....>>>>
Koningin en Mobiel![]()
Zo niet ga ik door mijn knie en zeg ik sorry
.
quote:Lager, lager
Op zondag 29 december 2002 23:12 schreef keeper het volgende:Zo niet ga ik door mijn knie en zeg ik sorry
.
quote:Ik wil geen ruzie met de sport-mod
Op zondag 29 december 2002 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Lager, lager
quote:Niet slowchatten hier he
Op zondag 29 december 2002 23:16 schreef keeper het volgende:Ik wil geen ruzie met de sport-mod
.
het moge duidelijk zijn dat ik op zoek ben naar een poster, waar ik deze kan kopen, bij een (online) winkel en ben dus niet op zoek naar een plaatje
quote:Een poster is idd iets groter dan een plaatje
Op dinsdag 31 december 2002 00:56 schreef firstwollie het volgende:
waar te krijgen?het moge duidelijk zijn dat ik op zoek ben naar een poster, waar ik deze kan kopen, bij een (online) winkel en ben dus niet op zoek naar een plaatje
Het zal wel, ik heb inmiddels een nieuw deel geopend. En als er en maand niet in gereageerd wordt en ik heb weer wat te melden zal ik een derde deel openen. Zoals het hoort, blijkbaar.
quote:....
Op woensdag 1 januari 2003 23:59 schreef sweek het volgende:
en maak deze keer geen nieuwe.
kan ik niet helpen dat die lui amoal zo onmeunig offtopic doen?!
ik wil ja gvd gewoon een discussie voeren...
ban die offtopic lui dan gewoon.... ![]()
of stuur ze een mailtje.. (voor als je niet kan bannen omdat je lichtblauw bent
)
quote:Nee, je kunt het niet helpen... maar je ziet zelf ook dat het zo niet verder kon.
Op donderdag 2 januari 2003 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
....
anders wat..?kan ik niet helpen dat die lui amoal zo onmeunig offtopic doen?!
ik wil ja gvd gewoon een discussie voeren...
ban die offtopic lui dan gewoon....
of stuur ze een mailtje.. (voor als je niet kan bannen omdat je lichtblauw bent)
Misschien wat later nog eens proberen... sorry, ik kan verder niet helpen.
quote:snap ik wel ja..
Op donderdag 2 januari 2003 00:04 schreef sweek het volgende:[..]
Nee, je kunt het niet helpen... maar je ziet zelf ook dat het zo niet verder kon.
Het is heel jammer voor de serieuze users daarin, maar indien het nu opnieuw wordt geopend, krijgen we weer net hetzelfde probleem.
Nee ik kan niet bannen oid... ik heb mijn taak voldaan, de FA's kijken er naar en beslissen over wat er met bep. users gebeurd.Misschien wat later nog eens proberen... sorry, ik kan verder niet helpen.
Ik BEN echt van plan iets te kopen daar. ALS ik uberhaupt daadwerkelijk wilde spammen had ik wel hun "partnerprogramma-linkje" gebruikt.
Beetje voorbarig actie dit. Maar goed, als ik alsnog wil weten of medefokkers problemen hebben gehad met dit bedrijf, hoe wil je dan dat ik dit breng
quote:Het lijkt me een goed idee om een topic te maken in de aard van [Centraal] Ervaringen met online bestellen.
Op donderdag 2 januari 2003 22:59 schreef kwib het volgende:
Erhm Sweek,Ik BEN echt van plan iets te kopen daar. ALS ik uberhaupt daadwerkelijk wilde spammen had ik wel hun "partnerprogramma-linkje" gebruikt.
Beetje voorbarig actie dit. Maar goed, als ik alsnog wil weten of medefokkers problemen hebben gehad met dit bedrijf, hoe wil je dan dat ik dit breng
Je post vroeg inderdaad dat, en dat mag ook, maar er zaten heel veel details rond, een linkje en alles... wat toch heel spam achtig over kwam.
quote:Dat zijn de eerste letters van de nicknames van die 2 kutmodjes hier.
Op donderdag 2 januari 2003 23:07 schreef Cora het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is het B&S forum?
Ik kan het niet vinden.
Uw vraagt, wij draaien ![]()
edit: foute link ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 02-01-2003 23:23]
quote:Mooi.
Op donderdag 2 januari 2003 23:09 schreef kwib het volgende:
[Centraal] Ervaringen met online bestellenUw vraagt, wij draaien
O JAH, ER ZIT OOK EEN KNOPJE---?VERHUIZEN NAAR ANDER FORUMPJE op je scherm Zuurtje..
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:45 schreef Bluezz het volgende:2. Slowchatten in Onzin.
quote:Wat begreep je zelf niet?
Door Bluezz (Moderator) - zondag 5 januari 2003 19:24
Slowchatforum bestaat niet meer, in GC is slowchatten ongewenst, dus slotje hier op
quote:Alsof jij van te voren kan voorspellen hoe een GC topic gaat lopen...
3. Als je het allemaal zo goed weet, waarom open je de dingen dan niet in de juiste fora?
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 05-01-2003 20:03]
quote:Bijna alles dan...
Op zondag 5 januari 2003 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Alles Meneer X-ray?
Moet je toch beter kijken.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Je bent een beetje aan het stalken loedertje speedcore.
Mij best, ben dol op al die aandacht
Lekkere manier van doen zeg...
En Loedertje-Speedcore aanspreken als zijnde 1 persoon, heb je daar ook een grondige reden voor BluezLobbes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |