abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:09:02 #1
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7675653
Na aanleiding van een spam-aanklacht tegenover mijn aardige persoontje en een kort babbeltje in het Zeik & Zeur Topic dit topic als resultaat.

Hier kan je dus als je goede en slechte ervaringen kwijt over het online bestellen. Ga svp niet spammen wat ik weet zeker dat die posts sneller verwijderd zullen zijn dan Emile Ratelband uit de verkiezingspeilingen van Nova.

Ik zal dus even beginnen:

Ik wil wat bestellen bij www.dvdzone2.com

Mijn vraag: heeft iemand hier slechte ervaringen met dit bedrijf

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:13:00 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7675748
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 23:09 schreef kwib het volgende:
Na aanleiding van een spam-aanklacht tegenover mijn aardige persoontje en een kort babbeltje in het Zeik & Zeur Topic dit topic als resultaat.

Hier kan je dus als je goede en slechte ervaringen kwijt over het online bestellen. Ga svp niet spammen wat ik weet zeker dat die posts sneller verwijderd zullen zijn dan Emile Ratelband uit de verkiezingspeilingen van Nova.

Ik zal dus even beginnen:

Ik wil wat bestellen bij www.dvdzone2.com

Mijn vraag: heeft iemand hier slechte ervaringen met dit bedrijf

Ik wou reageren, maar toen zat ie al dicht

Als je zekerheid wilt, kijk ff op play.com. Met dit bedrijf van jou heb ik geen ervaring, met play wel..

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7675765
Zovaak bestellingen gedaan, en nooit echt last gehad.
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:15:05 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7675806
De prijzen op zowel play.com als dvdzone2.com zijn (voor mijn BtVS boxset) gelijk.

Ik ga er trouwens vanuit dat je ervaring met play.com positief is?

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:23:54 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7676026
*bestelt heeft* btw
pi_7677723
ik bestel ook heel vaak online ( www.large.nl) en ik heb nog nooit problemen gehad
  zaterdag 11 januari 2003 @ 20:39:46 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7843350
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 23:23 schreef kwib het volgende:
*bestelt heeft* btw
*ontvangen heeft*

Helemaal top

vrijdag 7 februari 2003 @ 12:00:00 #8
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_8328721
Ha, voor de mensen die het interessant of belangrijk vinden...

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

Alles over on-line kopen uit niet-EU landen.

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 9 februari 2003 @ 03:58:54 #9
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_8362736
www.pdashop.nl - Prachtige snelle afhandeling en service
www.alternate.nl - Idem maar dure verzendkosten
www.large.nl - Duurde een eeuwigheid maar daarna goeie producten en geen problemen
www.schlecker.com - Prachtige zaak, geen problemen
www.heineken.nl - Rotzaak... wacht al 2 maanden op me rugzakje... verdomme...
www.mraccount.nl - Vreselijke zaak in rotterdam met niet al behulpzaam personeel. Koop hier nooit maar dan ook nooooit iets
www.bol.com - Goeie service en afhandeling
www.amazon.co.uk - idem

Tsja, meer heb ik nooit online bestelt volgens mij... meestal bevalt het me prima, ook 2e hands dingen. er zit wel eens een rotte appel tussen, maar ga niet voor verdacht goedkoop, mraccount.nl is daar een goed voorbeeld van. En dat van heineken vind k gewoon triest, dat moet beter kunnen voor zo een groot concern

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')