Nee. Teveel moeite om allemaal te typen. Moet je maar de tv aanzetten, en je radio uitzetten en dan luisteren naar wat Jacques Nieuwlaat allemaal voorleest tijdens de wedstrijd.quote:
Nee, ik vind Jacques Nieuwlaat Poepz0r 2.0. Het gaat niet om het bedienen van de kijker, maar meer om zijn eigen Mr. Bigstar-gehalte te showen. Daar kan ik oprecht heel slecht tegen. Wanneer TV ongemakkelijk wordt, wil ik altijd snel gaan zappen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Teveel moeite om allemaal te typen. Moet je maar de tv aanzetten, en je radio uitzetten en dan luisteren naar wat Jacques Nieuwlaat allemaal voorleest tijdens de wedstrijd.
Meer als een downie.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Brown gooit als een brownie
Gary die straks ook nog even 4-0 wint tegen West die 81 gemiddeld gooitquote:
Het zou zo maar kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gary die straks ook nog even 4-0 wint tegen West die 81 gemiddeld gooit
Mooi op tijd, wat ga je maken?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga mn avondeten maar eens maken zo
Wat ga je bestellen?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Raya - MvG in middag denk ikquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jamie Lewis v Darren Webster
Dimitri Van den Bergh v Rob Cross
Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld
Phil Taylor v Gary Anderson
Schema morgen?
Avondeten doe je om half 5 's middags.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Totaal geen honger gehad vandaagquote:Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi op tijd, wat ga je maken?
Ik heb me ingehouden bij de snackbar nu heb ik honger (lol)quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Avondeten doe je om half 5 's middags.
Inhouden bij de snackbar.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden bij de snackbar nu heb ik honger (lol)
Klinkt goed, eet smakelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Totaal geen honger gehad vandaag![]()
Tortellini met courgette, room,kaas tomatenpuree en ui
Precies, om 5 uur horen de aardappels, groente en gehaktbal op tafel te staan.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Avondeten doe je om half 5 's middags.
De comebackquote:Op donderdag 28 december 2017 22:17 schreef Mani89 het volgende:
EN DE BREEK
EN DE COMEBACK
IK WORD RIJK
(lol)quote:Op donderdag 28 december 2017 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Brown gooit als een brownie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |