quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk gedart in de Marokkaanse gemeenschap?
Dat gevoel heb ikzelf soms ookquote:Op donderdag 28 december 2017 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk denkt hij dat iemand op zijn mening zit te wachten
een heel forum blijktquote:Op donderdag 28 december 2017 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk denkt hij dat iemand op zijn mening zit te wachten
Darten is niet rein.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand zien darten in Marokko..quote:Op donderdag 28 december 2017 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die hangt er niet langer dan een dag.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zullen in die buurthuizen toch ook wel dartborden hebben?
Wiesequote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)chael-van-gerwen.amp
Tim Wiese naar q-school?
Taylor ging er met de eerste set vandoor maar kon worden aangehouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen wil de eerste set pakken.
Hebben die toen ook niet samen gegooid bij een of ander showtoernooitje?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tim Wiese naar q-school?
Die heb ik wel eens zien darten afgelopen jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tim Wiese naar q-school?
Weet niet of hij met MvG was maar dat toernooi was er jaquote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hebben die toen ook niet samen gegooid bij een of ander showtoernooitje?
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens zien darten afgelopen jaar
Was een toernooitje waarbij meerdere bekende Duitsers een koppel vormden met een dartstopper. Lothar Matthaüs was ook aanwezig bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens zien darten afgelopen jaar
Was een toernooitje waarbij meerdere bekende Duitsers een koppel vormden met een dartstopper. Lothar Matthaüs was ook aanwezig bijvoorbeeld
Liever fapt die Sjon Lowequote:Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens het bier pakken kon ik niet ontsnappen aan het gezwets van Nieuwlaat, maar wat een doodvermoeiend figuur is het met zijn Taylorgefap.
Danke bittequote:
Ah jij was er ook gewoon bijquote:Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was genot. Met jullie samen gekeken.
Die dikke nicht krijgt het nooit echt voor elkaar he?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Brown heeft iets van "Okee kut ik kom volgend jaar wel terug"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |