die ook wel aardig ja, maar deze is echtquote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind trouwens toch Fighter haar beste nummer. Staat die erin? (vast niet)
Fristi.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk merk azijn drink jij in de ochtend?
Toch wel frappant want volgens mij was dat een veel bekender nummer dan deze.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
Het is jammer dat Beautiful van Christina niet meer in de lijst staat. Die vind ik zoveel mooier dan dit.
Je hoeft echt geen azijnpisser te zijn om Christina Aguilera niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk merk azijn drink jij in de ochtend?
niks stiekem, echt prachtig!quote:
Knap gezongen zal best, maar ik vind het gewoon geen mooi nummer.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:41 schreef Kyran het volgende:
Je merkt pas hoe vies goed zij is als mensen dit proberen te coveren
Dat hersenloos coveren van alles wat los en vast zit is ook om moe van te worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:41 schreef Kyran het volgende:
Je merkt pas hoe vies goed zij is als mensen dit proberen te coveren
Nee, ook niet mijn ding hoor, maar wel gewoon knapquote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Knap gezongen zal best, maar ik vind het gewoon heel mooi nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |