Ik vond hem daar juist erg leukquote:Op donderdag 28 december 2017 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bij hem alleen maar denken aan WIDM en dat hij daarin best matig was.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:55 schreef MielMonteur het volgende:
Ahnee, Lisa Lois én Nickelback gemist dit uur?
Bofkont!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:55 schreef MielMonteur het volgende:
Zei niemand, ooit.quote:
Zonde man, je had erbij moeten zijn op de allerlaatste 28 december 2017 ooit.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:55 schreef MielMonteur het volgende:
ik vind de intro-relly (hoe schrijf je dat?) Geweldig.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bij hem alleen maar denken aan WIDM en dat hij daarin best matig was.
New Years Day > deze aankabbelende zeikquote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zei niemand, ooit.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond hem daar juist erg leuk
Ach ik had quality family time afgelopen 2,5 uur, moet ook af en toequote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonde man, je had erbij moeten zijn op de allerlaatste 28 december 2017 ooit.
Nog iets minder erg dan 'We Are The Champions' van Queen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit vind ik wel een van de mindere nummers van ABBA, erg doorzichtig commercieel.
Ik zou er wel graag de rechten van bezitten, samen met Happy Birthday.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit vind ik wel een van de mindere nummers van ABBA, erg doorzichtig commercieel.
Het is commercieel, maar ze hadden en hebben nog steeds een gat in de markt want veel nummers met dit thema zijn er niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Daarom wil ik ooit een ultieme Paashit schrijvenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is commercieel, maar ze hadden en hebben nog steeds een gat in de markt want veel nummers met dit thema zijn er niet.
Oh kijk hier iemand even op Fok! pochen met een sociaal leven.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:57 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ach ik had quality family time afgelopen 2,5 uur, moet ook af en toe
Kijk ik al jaaaren niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |