abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176118473
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stom! :(

Achja , misschien lieg ik wel :+
Kan niet anders!

* DancingPhoebe steekt woedende vuist in de lucht
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 december 2017 @ 18:01:24 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176118606
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

Kan niet anders!

* DancingPhoebe steekt woedende vuist in de lucht
Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaan :o
pi_176118683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:52 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Heb het er nog wel opstaan hoor :P Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.

Zou die wetenschap de relatie ten goede komen dan eigenlijk?
Ja dat is de vraag he... misschien kan die info beter verborgen blijven :P
Sarcasme. Herken het.
pi_176118745
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaan :o
Slet :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 29 december 2017 @ 18:08:17 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176118777
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Slet :(
We hebben enkel gezoend :{w
pi_176118832
Mn allereerste date met mn allereerste lief ( O+ zovty O+) werd ik opgehaald door die "onbekende van internet" dus had ik 200 piek gepind om in het allerergste geval de taxi naar huis te kunnen nemen en drankjes te kunnen betalen. Liet ik mn portemonnee thuis liggen :')

Toen moesten we wel gaan samenwonen O+
pi_176120049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ook met Gold ben je niet automatisch over de hele wereld beschikbar volgens mij hoor :P
Dus wel...

Of het nuttig is, is een andere vraag :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176120201
Maar wat moet je met tig miljoen mensen om uit te kiezen? Ik kom amsterdam al niet door, qua hoeveelheid mannen om te swipen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_176121091
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176121107
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus wel...

Of het nuttig is, is een andere vraag :')
De hele dure gold versie is overbodig. Dan weet je wie jou geliked hebben. Dat kunnen ook vrouwen zijn die jij al naar links hebt geswiped (dus je bedenkt je misschien?).

De plus-versie kun je ook in het buitenland instellen. Hiermee ging ik vooraf op afstand in rusland swipen (vanuit nederland) wat een schrikbarend verschil qua matches opleverde.
pi_176121208
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.
pi_176121324
quote:

Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.

Ik heb dus mooie ogen ( :') ) en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden :')
pi_176121326
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.
Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176121350
Volgende week een tweede date, deze keer bij haar thuis.
pi_176121371
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dus mooie ogen ( :') ) en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden :')
Makes sense
pi_176121953
quote:

Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekker ;)

Gewoon doen man. Werkt (bijna) altijd. Ligt er gewoon aan hoe je het brengt. Ik hou er altijd namelijk van om semi-direct te zijn. Ene kan gewoon serieus zeggen wat ik bedoel, ga zeggen, andere kant er een soort grapje van maken. Maar dan heb je het wel gezegd, en ze weet dat je het meent.

Dus iets in de trant van: 'ik moet het gewoon even kwijt, en waarschijnlijk is het je al al 1000x verteld, maar ik kan serieus uren in je ogen staren'... zoiets :P
Maak er iets van waar je je lekker bij voelt. Geen enkel meisje denkt na een compliment 'next'. Je moet het alleen niet overdrijven :P
pi_176122113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekker ;)

Gewoon doen man. Werkt (bijna) altijd. Ligt er gewoon aan hoe je het brengt. Ik hou er altijd namelijk van om semi-direct te zijn. Ene kan gewoon serieus zeggen wat ik bedoel, ga zeggen, andere kant er een soort grapje van maken. Maar dan heb je het wel gezegd, en ze weet dat je het meent.

Dus iets in de trant van: 'ik moet het gewoon even kwijt, en waarschijnlijk is het je al al 1000x verteld, maar ik kan serieus uren in je ogen staren'... zoiets :P
Maak er iets van waar je je lekker bij voelt. Geen enkel meisje denkt na een compliment 'next'. Je moet het alleen niet overdrijven :P
Dit meisje is een vrouw, maar denkt weldegelijk next bij een compliment als dat.
pi_176122629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.
Maar dus nog niet in de datingfase?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176124020
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke man :)
Sarcasme. Herken het.
pi_176124353
quote:

Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.

Maar luister maar niet naar mij. Ik zit vanavond met een boek en zoethout thee op de bank. ;(

Wel gezellig hier. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 20:43:08 ]
pi_176124721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:42 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.

Maar luister maar niet naar mij. Ik zit vanavond met een boek en zoethout thee op de bank. ;(
[ afbeelding ]
Wel gezellig hier. O+
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_176124962
quote:

Hmm. In het Engels klinkt het ook iets meliger.

Ik kan het nog wel aangenaam vinden als je een tijdje wederzijds oogcontact hebt (dus niet eenzijdig staren) en bij een magische, intiem momentje dicht bij elkaar kan je het wel vermelden. Of vermelden wat je er mooi aan vindt. Dan komt het ook meer gemeend over dan zo een droog compliment uit het niets. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:56:53 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176125050
Als je ze echt mooi vindt dan zeker zeggen. Het kan sowieso geen kwaad.. Maar wat dancing zegt, als je een variatie erop kan brengen zou 't mooi zijn.
En ga er niet te lang op door. Want meer dan een dankje is ook lastig re reageren en anders wordt het weer ongemakkelijk eventueel.
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:58:13 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176125122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!! :D
Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"
Heb toen enorm moeten lachen. Blijkaar deed 't wat met hem :+
pi_176125827
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"
Heb toen enorm moeten lachen. Blijkaar deed 't wat met hem :+
Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou maken _O-
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')