Kan niet anders!quote:
Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan niet anders!
* DancingPhoebe steekt woedende vuist in de lucht
Ja dat is de vraag he... misschien kan die info beter verborgen blijvenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:52 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Heb het er nog wel opstaan hoorZo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Zou die wetenschap de relatie ten goede komen dan eigenlijk?
Sletquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaan
Dus wel...quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Ook met Gold ben je niet automatisch over de hele wereld beschikbar volgens mij hoor
De hele dure gold versie is overbodig. Dan weet je wie jou geliked hebben. Dat kunnen ook vrouwen zijn die jij al naar links hebt geswiped (dus je bedenkt je misschien?).quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus wel...
Of het nuttig is, is een andere vraag
In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen...![]()
![]()
Om van te smelten.
Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen...![]()
![]()
Om van te smelten.
Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet
Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:25 schreef MGTOW het volgende:
[..]
In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.
Makes sensequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.
Ik heb dus mooie ogen () en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden
Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
Dit meisje is een vrouw, maar denkt weldegelijk next bij een compliment als dat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekker
Gewoon doen man. Werkt (bijna) altijd. Ligt er gewoon aan hoe je het brengt. Ik hou er altijd namelijk van om semi-direct te zijn. Ene kan gewoon serieus zeggen wat ik bedoel, ga zeggen, andere kant er een soort grapje van maken. Maar dan heb je het wel gezegd, en ze weet dat je het meent.
Dus iets in de trant van: 'ik moet het gewoon even kwijt, en waarschijnlijk is het je al al 1000x verteld, maar ik kan serieus uren in je ogen staren'... zoiets![]()
Maak er iets van waar je je lekker bij voelt. Geen enkel meisje denkt na een compliment 'next'. Je moet het alleen niet overdrijven
Maar dus nog niet in de datingfase?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.
Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke manquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.
Ik heb dus mooie ogen () en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden
Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.
Maar luister maar niet naar mij. Ik zit vanavond met een boek en zoethout thee op de bank.
[ afbeelding ]
Wel gezellig hier.
Hmm. In het Engels klinkt het ook iets meliger.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
![]()
Om van te smelten.
Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!!
Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou makenquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"
Heb toen enorm moeten lachen. Blijkaar deed 't wat met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |