Die heb ik nog mee de lijst in gestemd vorig jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren.
Hoewel ik weinig heb met de stenen tempel piloten.

Geen ideequote:Op donderdag 28 december 2017 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat iemand er alvast een vuurtje bij houdt?

Want iedereen wil graag een afgedankte boom hebbenquote:Op donderdag 28 december 2017 17:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen ideebang dat anderen die bomen jatten ofzo .

Toch hoort Crazy Train er ook inquote:

Kwam er verleden jaar met kerst achter dat schoonmoeders grote fan was van black sabath en Ozzy..waren leuke gesprekken toen over muziekquote:Op donderdag 28 december 2017 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
Luister en huiver naar de grootvader van heavy metal![]()

En? Was het wat het vuurwerk?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Want iedereen wil graag een afgedankte boom hebben

Reizigersquote:Op donderdag 28 december 2017 17:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou dames en heren, jongens en meisjes en alles wat daar tussenin zit, op een topuurtje!

quote:Op donderdag 28 december 2017 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou veel luisterplezier nog, vanavond moeten jullie het een keer zonder mij doen. Dat is best lang geleden voor deze reeks.
(radio blijft wel aan, uiteraard)

Topshow dit uur!quote:Op donderdag 28 december 2017 17:01 schreef peaceman het volgende:
956 No More Tears Ozzy Osbourne![]()
955 I Want It All Queen![]()
954 State Of Independence Donna Summer![]()
![]()
![]()
953 Question The Moody Blues![]()
952 Think (Blues Brothers Version) Aretha Franklin![]()
951 I Say A Little Prayer Aretha Franklin![]()
950 Start Me Up The Rolling Stones![]()
949 I Have A Dream ABBA![]()
948 About A Girl (MTV Unplugged) Nirvana![]()
947 Plush Stone Temple Pilots![]()
946 Fool To Cry The Rolling Stones

Alvast een boom in huis voor volgend jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Want iedereen wil graag een afgedankte boom hebben

Duhh.quote:

Altijd leuk om zo'n onverwachte wending te hebben. Dan brandt er opeens een heerlijk gesprek losquote:Op donderdag 28 december 2017 17:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Kwam er verleden jaar met kerst achter dat schoonmoeders grote fan was van black sabath en Ozzy..waren leuke gesprekken toen over muziek

Had de oude dan laten staanquote:Op donderdag 28 december 2017 17:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Alvast een boom in huis voor volgend jaar

ik heb de boom niet eens staanquote:

Stream loopt wat achter vriendquote:

Zeker omdat ik dacht dat ze helemaal niet van dat soort muziek zou houden. Heel degelijke vrouw verder. Maar ja, jaren 60 meegemaakt hequote:Op donderdag 28 december 2017 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Altijd leuk om zo'n onverwachte wending te hebben. Dan brandt er opeens een heelrijk gesprek los

Oh, heb geen stream.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stream loopt wat achter vriend

Mooi tochquote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker omdat ik dacht dat ze helemaal niet van dat soort muziek zou houden. Heel degelijke vrouw verder. Maar ja, jaren 60 meegemaakt he
Bleek dus een verassende muziek smaak te hebben. Later nog wat van mijn smaak laten horen (het hardere werk van nu en jaren ‘80/‘90 en daar kon ze ook wel veel van waarderen

Ik was er niet met kerst en vond het onzin dat de buren plezier van mn boom zouden hebben van 23 dec tot 1 januari terwijl ik er zelf niet ben.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, de katten zijn nog niet oud genoeg

Net als Ensaf in februari: KLB / Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2quote:Op donderdag 28 december 2017 17:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Alvast een boom in huis voor volgend jaar

Neequote:

Dit is zo herkenbaar voor iemand die het merendeel van zijn leven katten heeft gehadquote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, de katten zijn nog niet oud genoeg

Ja heel leuk. Blijkt ook dat je te snel vooroordelen hebt. Al is dat ook logisch als je binnenkomt en André Rieu staat opquote:

onze katten werden meteen gedresseerdquote:Op donderdag 28 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar voor iemand die het merendeel van zijn leven katten heeft gehad

Zeg me dat je dit verzint.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
"Kus van Roos en hoefjes van Aldis"!

quote:Op donderdag 28 december 2017 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net als Ensaf in februari: KLB / Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2
In april: ONZ / [BOEKVERBRANDING] Ik heb een boek van Youp van 't Hek
Tijdens het WK in juliKLB / Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2

het was ruud in de nek geschoten, maar dat ligt nogal gevoelig op het mediaparkquote:Op donderdag 28 december 2017 17:13 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand Ruud nu in zijn nek geschoten of wat zei die nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |