abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:48:43 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176235588
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Schrijvend Nederland is wel heel erg druk om de Kluivert-bandwagon te promoten. Verschrikkelijk, man. Dan staan ze straks weer te janken als hij vijf wedstrijden niet presteert als 18-jarige.
ze moeten wat, hij doet me overigens niet zo aan Robben denken, die is een veel betere dribbelaar
pi_176235616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze moeten wat, hij doet me overigens niet zo aan Robben denken, die is een veel betere dribbelaar
Een paar mooie goals en meteen staan ze te dansen terwijl ze buiten goals om nog veel beter moeten qua prestaties, balvastheid en keuzes.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:51:58 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176235681
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een paar mooie goals en meteen staan ze te dansen terwijl ze buiten goals om nog veel beter moeten qua prestaties, balvastheid en keuzes.
bij hem inderdaad nog steeds niet het idee dat hij weet wat doet al komt hij er redelijk vaak goed uit
pi_176235770
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

bij hem inderdaad nog steeds niet het idee dat hij weet wat doet al komt hij er redelijk vaak goed uit
Die jongen moet even een week goed op Neres letten op dat trainingskamp.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 15:11:20 #245
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176237578
Veltman ga aub naar Hannover96 en vraag Amin of hij ook wil. Misschien Mitchell erbij als combi-deal. Durf te geloven.
wooblabalurg
pi_176238099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En als Neres en Kluivert geblesseerd raken. Of 1 geblesseerd en de ander geschorst. Wie spelen er dan?
Was een geintje hoor. Wij hebben zelfs een stuk meer betaald voor de man met vijf minuten Eredivisie-ervaring over wie je het had.
pi_176238208
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Was een geintje hoor. Wij hebben zelfs een stuk meer betaald voor de man met vijf minuten Eredivisie-ervaring over wie je het had.
Gelukkig maar.

Ik las ook dat Overmars 25 miljoen had gevraagd voor Younes, misschien was die 1 miljoen daar een reactie op.
pi_176238224
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die jongen moet even een week goed op Neres letten op dat trainingskamp.
Heb het idee dat het hebben van in- en overzicht, iets wat Kluivertje duidelijk mist, moeilijk aan te leren is.

Je ziet veel spelers die een paar mooie goals maken door een dribbel naar binnen en een zondagsschot, maar vaak blijven die al snel hangen in de ontwikkeling (ik noem een Bakkali). Ook een Robben kan wel een stuk meer dan dat.
pi_176238364
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heb het idee dat het hebben van in- en overzicht, iets wat Kluivertje duidelijk mist, moeilijk aan te leren is.

Je ziet veel spelers die een paar mooie goals maken door een dribbel naar binnen en een zondagsschot, maar vaak blijven die al snel hangen in de ontwikkeling (ik noem een Bakkali). Ook een Robben kan wel een stuk meer dan dat.
Laten we zeggen dat het wel scheelt dat hij klinischer is in de afwerking en nog wel eens een loopactie in de diepte wil maken. Qua techniek of overzicht houdt het aan de bal vaak niet over. Alleen kun je dat momenteel beter hebben dan een Younes die alleen maar meer frustratie brengt binnen het elftal.
pi_176239037
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het wel scheelt dat hij klinischer is in de afwerking en nog wel eens een loopactie in de diepte wil maken. Qua techniek of overzicht houdt het aan de bal vaak niet over. Alleen kun je dat momenteel beter hebben dan een Younes die alleen maar meer frustratie brengt binnen het elftal.
Klopt, ze hebben allebei specifieke kwaliteiten en mankementen. Younes heeft in het verleden zeker wel wat extra's gebracht, maar speelt dit seizoen (nog) wat matiger. Vond het vanaf moment 1 ook niet al te slim hem zo weinig vakantie te geven.
pi_176239316
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, ze hebben allebei specifieke kwaliteiten en mankementen. Younes heeft in het verleden zeker wel wat extra's gebracht, maar speelt dit seizoen (nog) wat matiger. Vond het vanaf moment 1 ook niet al te slim hem zo weinig vakantie te geven.
Mja, ik zou het wel snappen als Ajax hem niet laat gaan ondanks dat hij in de zomer exit is. Johnsen moet je ook gewoon speeltijd geven en anders houd je helemaal geen fatsoenlijke reserve over. Een groot bedrag ga je er toch niet meer voor krijgen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:31:49 #252
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176239332
De enige momenten dat ik van Younes kan herinneren zijn goals in de EL en geloof dat hij ook wel tegen Feyenoord of PSV gescoord heeft. Verder heb ik me veelal zitten ergeren.

Maar voor dat miljoentje zou ik hem niet laten vertrekken.
Ajacied.
pi_176239404
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, ze hebben allebei specifieke kwaliteiten en mankementen. Younes heeft in het verleden zeker wel wat extra's gebracht, maar speelt dit seizoen (nog) wat matiger. Vond het vanaf moment 1 ook niet al te slim hem zo weinig vakantie te geven.
Uiteindelijk gaat het altijd om een vorm van rendement. Dat kan op zich nog wel wat breder getrokken worden dan enkel doelpunten en assists. Zaken als ruimte creëren met goede loopacties, de tegenstander uit positie spelen, als aanspeelpunt fungeren zijn ook relevant.

Younes had wat momenten in de EL vorig jaar, maar overall was het rendement in mijn ogen echt ondermaats op alle fronten. Een dribbelaar als Younes die de bal in de voeten wil hebben past ook veel beter als je er een goede opkomende back achter hebt staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176239437
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mja, ik zou het wel snappen als Ajax hem niet laat gaan ondanks dat hij in de zomer exit is. Johnsen moet je ook gewoon speeltijd geven en anders houd je helemaal geen fatsoenlijke reserve over. Een groot bedrag ga je er toch niet meer voor krijgen.
Nog wel een optie voor nog een jaar he.. Of bedoel je dat hij dat sowieso niet gaat uitdienen?

Johnsen waren ze bij Heerenveen heel positief over, dusdanig dat ze geen vervanger voor Larsson wilden kopen. Net zoals met zivkovic en Sinkgraven net wat te vroeg weggekocht eigenlijk, op een belangrijk moment in hun ontwikkeling.
pi_176239488
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nog wel een optie voor nog een jaar he.. Of bedoel je dat hij dat sowieso niet gaat uitdienen?

Johnsen waren ze bij Heerenveen heel positief over, dusdanig dat ze geen vervanger voor Larsson wilden kopen. Net zoals met zivkovic en Sinkgraven net wat te vroeg weggekocht eigenlijk, op een belangrijk moment in hun ontwikkeling.
Jong Ajax heeft toch ook niet bijster veel rondlopen? Die Johnsen kan beter nog een half jaar knallen bij Jong Ajax dan dat hij de bank warmhoudt en hoogstens 10 minuutjes mee mag doen.
pi_176239714
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het altijd om een vorm van rendement. Dat kan op zich nog wel wat breder getrokken worden dan enkel doelpunten en assists. Zaken als ruimte creëren met goede loopacties, de tegenstander uit positie spelen, als aanspeelpunt fungeren zijn ook relevant.

Younes had wat momenten in de EL vorig jaar, maar overall was het rendement in mijn ogen echt ondermaats op alle fronten. Een dribbelaar als Younes die de bal in de voeten wil hebben past ook veel beter als je er een goede opkomende back achter hebt staan.
Met dat laatste ben ik het zeker eens. En veel te weinig goals staat natuurlijk ook buiten kijf. Maar niet in alle statistieken scoorden hij slecht. Qua gecreëerde kansen behoorde hij wel tot de beste buitenspelers in de Eredivisie (1.9 per wedstrijd, alleen Larsson en Berghuis deden het beter met respectievelijk 2.2 en 2.1). In geslaagde dribbels was hij natuurlijk duidelijk de koning van de Eredivisie, al kan je daarvan zeggen dat het niet onder rendement valt. Maar de dubbele dekking en voorassists die eruit voortkwamen zie je niet terug in statistieken.

In de Europa League was hij in algemene zin statistisch een van de beste spelers.
pi_176239839
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jong Ajax heeft toch ook niet bijster veel rondlopen? Die Johnsen kan beter nog een half jaar knallen bij Jong Ajax dan dat hij de bank warmhoudt en hoogstens 10 minuutjes mee mag doen.
Natuurlijk, maar hij stevende af op een basisplaats bij Heerenveen en had daar waarschijnlijk zeer veel Eredivisie-minuten gemaakt en was dan nu al een stuk verder in zijn ontwikkeling geweest.

(Wel beetje achteraf lullen natuurlijk)
pi_176239866
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar hij stevende af op een basisplaats bij Heerenveen en had daar waarschijnlijk zeer veel Eredivisie-minuten gemaakt en was dan nu al een stuk verder in zijn ontwikkeling geweest.

(Wel beetje achteraf lullen natuurlijk)
Had ook interessant geweest om te zien hoe hij zou omgaan met een slechte reeks als die van Heerenveen sinds we daar smerig met 0-4 weggingen.
pi_176239991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Schrijvend Nederland is wel heel erg druk om de Kluivert-bandwagon te promoten. Verschrikkelijk, man. Dan staan ze straks weer te janken als hij vijf wedstrijden niet presteert als 18-jarige.
Logische kluivert is de enige topspeler die ajax heeft voor de echte top

ik had het vorig seizoen al voorspeld.

Hij had de beste acties in heel de nederlandse competitie dit seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176240166
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nog wel een optie voor nog een jaar he.. Of bedoel je dat hij dat sowieso niet gaat uitdienen?

Johnsen waren ze bij Heerenveen heel positief over, dusdanig dat ze geen vervanger voor Larsson wilden kopen. Net zoals met zivkovic en Sinkgraven net wat te vroeg weggekocht eigenlijk, op een belangrijk moment in hun ontwikkeling.
Dat zou pas zijn als Johnsen drie jaar bij ons liep te trainen. Dit kan prima.
Zivkovic en Sinkgraven hebben beide andere oorzaken. Jaartje Heerenveen / Groningen extra had hun echt niet beter gemaakt voor Ajax.
pi_176240376
Tagliaficogod moet nu wel eens komen zeg, nu geruchten dat hij liever naar Betis wil.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:16:12 #262
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176240389
Ach ze hebben het geprobeerd
RED ONS HENNIEGOD
pi_176240597
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:15 schreef skysherrif het volgende:
Tagliaficogod moet nu wel eens komen zeg, nu geruchten dat hij liever naar Betis wil.
Aangezien jullie ons toch nadoen moet Overmars eens net als Brands wat vaker op bezoek gaan en die speler vertrouwen geven zodat je niet bang hoeft te zijn dat ie voor iets anders kiest.
pi_176240601
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aangezien jullie ons toch nadoen moet Overmars eens net als Brands wat vaker op bezoek gaan en die speler vertrouwen geven zodat je niet bang hoeft te zijn dat ie voor iets anders kiest.
Zoals Frenkie de Jong?
pi_176240634
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het zeker eens. En veel te weinig goals staat natuurlijk ook buiten kijf. Maar niet in alle statistieken scoorden hij slecht. Qua gecreëerde kansen behoorde hij wel tot de beste buitenspelers in de Eredivisie (1.9 per wedstrijd, alleen Larsson en Berghuis deden het beter met respectievelijk 2.2 en 2.1). In geslaagde dribbels was hij natuurlijk duidelijk de koning van de Eredivisie, al kan je daarvan zeggen dat het niet onder rendement valt. Maar de dubbele dekking en voorassists die eruit voortkwamen zie je niet terug in statistieken.

In de Europa League was hij in algemene zin statistisch een van de beste spelers.
Ik vraag me bij dat soort statistieken altijd wel af in hoeverre ze nou echt waarde hebben. Ik zie toch wel het gros van de wedstrijden van Ajax doorgaans. Daarin zag ik Younes nou niet echt heel veel uitgesproken kansen creëren. Nemen die statistieken de kwaliteit van de aanspeelpass mee bijvoorbeeld? Je kunt de bal wel bij een speler in een goede positie krijgen, maar als de bal er net achter komt of de speler een extra handeling nodig heeft om de bal onder controle te krijgen, dan kan de verdediging vaak alweer ingrijpen.
Het kan ook zo zijn dat er door de tijd die genomen wordt voor de dribbel het strafschopgebied alweer vol staat en de gecreëerde kans een schot van Ziyech van buiten de zestien is. Dat is nauwelijks een kans te noemen. :P
Statistieken als 'gecreëerde kansen' missen in mijn ogen wel heel veel context.

Ik mis in voetbalstatistieken ook altijd de zogenaamde 'opportunity cost', dus niet zo zeer het effect van wat een speler wel doet, maar juist van wat hij niet doet. Soms is een eenvoudige pass of een loopactie effectiever dan een succesvolle dribbel met een middelmatige schietkans tot gevolg. Voetbal is een teamsport waarbij positiespel en tactiek een belangrijke rol spelen. Dat effect zie je in veel van dat soort individuele statistieken niet terug. Misschien dat er nog slimme objectieve maatstaven voor verzonnen kunnen worden, maar vooralsnog is kijken naar wedstrijden nog steeds noodzakelijk om dat soort aspecten te beoordelen.

De obsessie met statistieken als absolute maatstaf voor kwaliteit van een speler is een beetje overgewaaid uit de VS en de vooral uit het honkbal dankzij het nogal geromantiseerde Moneyballverhaaltje. Nou valt het puur vertrouwen op statistieken om de kwaliteit van een speler te beoordelen daar in de praktijk al tegen, ondanks dat een veel individuelere sport is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176240645
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zoals Frenkie de Jong?
Meer buitenlandse spelers die niet veel van de Eredivisie weten
pi_176240659
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Meer buitenlandse spelers die niet veel van de Eredivisie weten
Zoals Sanchez?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176240675
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zoals Sanchez?
Zoals Richarlison
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:39:05 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176240744
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zoals Richarlison
Het is voor zulke jongens toch ook simpel lijkt me. Als er een grotere club komt uit een grotere competitie die meer salaris kunnen bieden terwijl ze al nagenoeg akkoord zijn met Ajax, zou ik het ook wel weten
pi_176240777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het is voor zulke jongens toch ook simpel lijkt me. Als er een grotere club komt uit een grotere competitie die meer salaris kunnen bieden terwijl ze al nagenoeg akkoord zijn met Ajax, zou ik het ook wel weten
Het ging om het laatste telefoontje met Marco Silva wat de omslag betekende.
pi_176242042
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dat soort statistieken altijd wel af in hoeverre ze nou echt waarde hebben. Ik zie toch wel het gros van de wedstrijden van Ajax doorgaans. Daarin zag ik Younes nou niet echt heel veel uitgesproken kansen creëren. Nemen die statistieken de kwaliteit van de aanspeelpass mee bijvoorbeeld? Je kunt de bal wel bij een speler in een goede positie krijgen, maar als de bal er net achter komt of de speler een extra handeling nodig heeft om de bal onder controle te krijgen, dan kan de verdediging vaak alweer ingrijpen.
Het kan ook zo zijn dat er door de tijd die genomen wordt voor de dribbel het strafschopgebied alweer vol staat en de gecreëerde kans een schot van Ziyech van buiten de zestien is. Dat is nauwelijks een kans te noemen. :P
Statistieken als 'gecreëerde kansen' missen in mijn ogen wel heel veel context.

Ik mis in voetbalstatistieken ook altijd de zogenaamde 'opportunity cost', dus niet zo zeer het effect van wat een speler wel doet, maar juist van wat hij niet doet. Soms is een eenvoudige pass of een loopactie effectiever dan een succesvolle dribbel met een middelmatige schietkans tot gevolg. Voetbal is een teamsport waarbij positiespel en tactiek een belangrijke rol spelen. Dat effect zie je in veel van dat soort individuele statistieken niet terug. Misschien dat er nog slimme objectieve maatstaven voor verzonnen kunnen worden, maar vooralsnog is kijken naar wedstrijden nog steeds noodzakelijk om dat soort aspecten te beoordelen.

De obsessie met statistieken als absolute maatstaf voor kwaliteit van een speler is een beetje overgewaaid uit de VS en de vooral uit het honkbal dankzij het nogal geromantiseerde Moneyballverhaaltje. Nou valt het puur vertrouwen op statistieken om de kwaliteit van een speler te beoordelen daar in de praktijk al tegen, ondanks dat een veel individuelere sport is.
Als het gebaseerd is op een groot aantal wedstrijden zou e.e.a. elkaar kunnen uitlevellen, maar er zullen inderdaad zeker ook structurele fouten in die statistieken zitten. Expected assists is al een veel betere statistiek, maar die is niet openbaar beschikbaar. (Gecreëerde kansen helaas binnenkort ook niet meer met het naderende faillissement van Squawka.) Maar in beide gevallen worden die Opporunity costs niet meegenomen, en ter aanvulling op jouw verhaal zou ik idealiter ook willen zien hoe moeilijk het geven van de desbetreffende pass is. Ik vermoed dat een relatief hoog percentage van de "gecreëerde" kansen voor Younes ook relatief simpele tikjes breed zijn, wat weer beter strookt met de ervaring van mensen dat hij weinig creëert, aangezien je zoiets ook niet zo snel onthoudt. Wat mij betreft moet je je oordeel altijd baseren op een mix van je subjectieve oordeel en de beschikbare objectieve data - daarom ben ik ook zeker niet uitgesproken positief over Younes. Maar veel mensen zie je ook een Ziyech extreem kritisch benaderen, terwijl hij in zo'n statistiek als gecreëerde kansen zo ver boven de rest uitsteekt, zelfs in zijn slechte periodes, dat je dat zeker moet meenemen. Over Eriksen hebben we hier ook genoeg discussies gehad, en in het pre-statistieken tijdperk had je weinig stokken om mee te slaan wanneer iemand weer aankwam met de ongeïnteresseerde uitstraling van die jongen :').

De SciSkill gaat dan wel (puur) voor het teamsport aspect - maar daar vallen weer genoeg andere dingen op aan te merken.
pi_176242955
Tagliafico wil naar Ajax en komt een van de volgende dagen naar Amsterdam, volgens deze journalist.
Manumartin01 twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 18:57:08 AHORA #Independiente 🔴 | Nicolás Tagliafico quiere ir a jugar al Ajax, por más que Betis también buscaba comprarle… https://t.co/8RIECYlw3o reageer retweet
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:25:58 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176243141
Hij is toch gewoon op vakantie nog, komt wel goed.
Oh.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:57:06 #274
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176243976
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Savastano verhuurd aan GAE.
20 jaar alweer. Loopt zijn contract nog een jaar door?
quote:
Overmars: Geen huurspelers meer naar clubs met kunstgras
:')

Maar goed, aflopend contract
pi_176244013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:57 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

:')

Maar goed, aflopend contract
Go Ahead heeft geen kunstgras, makker.
pi_176244096
Inderdaad, makker.

Anders was Cassierra wel naar Sparta gegaan.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:02:04 #277
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176244140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Go Ahead heeft geen kunstgras, makker.
Sta ik even voor lul :@
pi_176244231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Sta ik even voor lul :@
Kan de beste overkomen Heeinz!
pi_176244422
quote:
In der Personalie Schreuder ist der 38-Jährige "sehr entspannt", wie er betonte. Ajax, wo Ende Dezember Erik ten Hag das Zepter übernommen hat, habe dem Niederländer "eine attraktive Rolle angeboten, die weit über eine Co-Trainerrolle hinausgeht. Er hat uns gesagt, dass er sich damit auseinandersetzt." Allerdings habe Schreuder gleichzeitig unterstrichen, dass sich die TSG-Verantwortlichen voll auf ihn verlassen könnten, wenn es keine Möglichkeit für einen Wechsel in die Heimat gebe. Bis dato aber hat sich noch kein potenzieller Nachfolger finden lassen. Dies wäre für Rosen aber oberstes Kriterium, um den 45-Jährigen aus seinem bis 2019 datierten Kontrakt vorzeitig ziehen zu lassen. "Wenn es eine Chance gibt, dann nur, wenn wir jemanden hätten, der quasi nahtlos übernehmen kann. Das ist aktuell aber nicht der Fall", stellte Rosen klar.

Cheftrainer Julian Nagelsmann verglich die Situation seines Assistenten mit der von Sandro Wagner, dessen Familie in Oberhaching lebt und der kurz vor Weihnachten für 12 Millionen Euro zum FC Bayern gewechselt ist. "Alfred hat auch familiäre Verpflichtungen, drei Kinder, die den Papa so gut wie nie sehen", zeigte Nagelsmann Verständnis dafür, dass sich Schreuder intensiv mit dem Werben von Ajax auseinandersetzt. Schreuders Familie lebt rund 60 Kilometer von Amsterdam entfernt.

http://www.kicker.de/news(...)rainer-umworben.html
TL;DR: in gesprek met Kicker zegt de TD van Hoffenheim dat ze Schreuder alleen laten gaan als ze een goede vervanger hebben gevonden. Schreuder ziet door zijn werk bij Hoffenheim zijn kindertjes nauwelijks.
pi_176246762
FreekJansenVI twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 21:19:54 Veel vragen over de Argentijnse linksback Nicolas Tagliafico en zijn transfer van Independiente naar Ajax. In Amste… https://t.co/ZyzLyIFxS0 reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')