Ik heb hoofdpijn, dus ik kijk hoe lang ik het volhoud.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, het begon een beetje rustig te worden.

Ucciequote:

alweer ziek?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, dus ik kijk hoe lang ik het volhoud.
Jacob's song

Ik vind dat zo'n mooi nummer.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi op tijd voor het prachtige liedje van Jacob, Uc

Dat zijn we allemaal weer vergetenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 2015 was het Traincha, schatje.

Ja elk jaar hetzelfde liedje, gewoon oververmoeidheid.quote:

Rond de Día de los Muertos in première gegaan in Mexico, maar flink later pas in Nederland. Eind november of zo, dacht ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht dat première in oktober was. Heb ook geen idee, ik ga hooguit één keer per jaar naar de bios.

Dit is een pareltje!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:17 schreef Berkery het volgende:
Wat is dit, en waarom staat het in de top 2000?

Deep Purple?quote:

Ik zou mn luistergedrag ook danig aanpassen als ik echt aan het werk zou moeten op 2 januariquote:Op donderdag 28 december 2017 15:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja elk jaar hetzelfde liedje, gewoon oververmoeidheid.

Gelukkig ben ik vrij de 2e, helaas moet ik dan alle studiedingen doen die ik deze week zou moeten doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou mn luistergedrag ook danig aanpassen als ik echt aan het werk zou moeten op 2 januarialtijd met die vakanties

Mwaah, ik denk dat ik het over drie minuten alweer vergeten ben.quote:

Dit is het enige Douwe Bob nummer dat ik kan onthouden, die van het ESF weet ik al niet meer.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mwaah, ik denk dat ik het over drie minuten alweer vergeten ben.

Smurfenhouse!!!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:19 schreef Kyran het volgende:
no no
no no no no
no no no no
no no there's no limiiiiiiiiit
...ow nog iets te vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |