Laat ze stoppen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ze zijn hier aan het stofzuigen... ik hoor even niets.

You too!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga werken.
Veel luister plezier en ergernis vandaag

Sterktequote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga werken.

Werksequote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga werken.

Dagoduck is er!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mods houden zich verdacht afwezig in dit topic

Vragen om een ban is ...quote:Op donderdag 28 december 2017 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal niet
Kan deze jongen worden geband?

nee. een #treetooquote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
is er dan al onderzocht of die bomen dat fijn vinden? Of hebben die nu een #metoo hype?

shots fired!!!!twitter:Corr1e twitterde op donderdag 28-12-2017 om 12:29:29Soms vraag ik me af of Staverman destijds zijn DJ-diploma gratis bij een pakje boter kreeg. #top2000 reageer retweet

quote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga werken.

Werk ze!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga werken.

Truste muissie!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga werken.

Een spectrum van zure mensen? Jazeker. In Nederland heb je de joop-kliek en de 'Nederland is van ECHTE NEDERLANDERS'-kliekquote:

oh ja, dank voor de correctiequote:

Is dit Karina?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:39 schreef Evertjan het volgende:
shots fired!!!!twitter:Corr1e twitterde op donderdag 28-12-2017 om 12:29:29Soms vraag ik me af of Staverman destijds zijn DJ-diploma gratis bij een pakje boter kreeg. #top2000 reageer retweet

Helaas: “Vuurwerk is tijdens de jaarwisseling in de Zeeheldenbuurt in Groningen niet verboden. De buurtvereniging wil gewoon op één centrale plek met de hele wijk oud en nieuw vieren.”quote:

Nee.quote:

Hahaha!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas: “Vuurwerk is tijdens de jaarwisseling in de Zeeheldenbuurt in Groningen niet verboden. De buurtvereniging wil gewoon op één centrale plek met de hele wijk oud en nieuw vieren.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |