Ben echt geen spellingsnazi, far from itquote:
Die hebben ook recht op leven. Ik weet ook niet waarom.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:20 schreef Kyran het volgende:
Ik heb zon graf hekel aan mensen die de laatste N van woorden niet typen in een SMS
Wij houde van je.
Wij geniete van de top 2000
fkjsdkgjkdjkhkljlk;jkj;klj
Doe je het zelfquote:Op donderdag 28 december 2017 13:20 schreef Kyran het volgende:
Ik heb zon graf hekel aan mensen die de laatste N van woorden niet typen in een SMS
Wij houde van je.
fkjsdkgjkdjkhkljlk;jkj;kljn
Me fiets is ook is gestolequote:Op donderdag 28 december 2017 13:20 schreef Kyran het volgende:
Wij houde van je.
fkjsdkgjkdjkhkljlk;jkj;klj
Je hebt Bigmouth Strikes Again gemist.quote:
Shitquote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt Bigmouth Strikes Again gemist.
Verjaardagsfeest toch wel hoop ik?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Achterhoker het volgende:
Kom er net achter dat Frank Boeijen met Linda niet eens in de lijst staat! Het is verdomme schandalig!!
Boeiequote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Achterhoker het volgende:
Kom er net achter dat Frank Boeijen met Linda niet eens in de lijst staat! Het is verdomme schandalig!!
Nooit iets anders beweerd. De carpenters staan in mijn top 100 tussen my bloody Valentine en imagine dragons. Tel uit.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan vindt Mexicanobakker het opeens oké. Die gast is onvoorspelbaar als de nacht.
De echte kale sloopkogel.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog ongeveer 3 uur voor de hypetrain weer gaat rijden.
Ook niet. Maar een top 300 notering voor Kronenburg Park maakt veel goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verjaardagsfeest toch wel hoop ik?
Freddie Mercury zou het leuk vinden.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Freddie Mercury zou het leuk vinden.
My Generation.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inside my head?
Of die nieuwe meuk
Heb je de versie van Hilary Duff wel eens beluisterd?quote:
Teringjantje, staat dat zo laagquote:Op donderdag 28 december 2017 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je de versie van Hilary Duff wel eens beluisterd?Die is pas erg.
"I hope I won't die before I get old"
We zijn nog maar op de helftquote:Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef Evertjan het volgende:
nummer 1000 alweer waarom gaan die laatste dagen van het jaar toch zo snel![]()
Hillary Duff kan bij mij niks verkeerd doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je de versie van Hilary Duff wel eens beluisterd?Die is pas erg.
"I hope I won't die before I get old"
Dat verbaast me nietsquote:Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hillary Duff kan bij mij niks verkeerd doen.
Ik heb gevaren op de Nijl in Caïro.quote:
Ik rij morgen naar Belgie. Lekker de hele buurt terroriseren.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 28 december 2017 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik rij morgen naar Belgie. Lekker de hele buurt terroriseren.
Erik dankjewel.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erik Stoutjesdijk, is dat familie van Rini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |