Hier hetzelfde, eigenlijk valt het me pas op sinds ik echt radio2 luister...quote:Op donderdag 28 december 2017 12:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is me serieus al die jaren nooit eerder opgevallen wat een ontzettende bokkelul het is.
Marco Borsato, Toppers, Yvonne Jaspers servies, van die HOME en LOVE dingen in huisquote:
Anders komt ie je muis kapotknagen!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom viert jouw hamster Kerst vanuit de gevangenis?
Oja, van Mötley Crüe staat er ook niets in hèquote:
Die is al kapotquote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Anders komt ie je muis kapotknagen!
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, van Mötley Crüe staat er ook niets in hè
Die kent de radio 2 luisteraar nietquote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is in Nederland he.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Szura het volgende:
Is dit het uur van de pittige kapsels in het café ofzo?
Hahahahahahahaahquote:Op donderdag 28 december 2017 12:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was vroeger zo cool, met zijn dansende paardenstaart.![]()
Daarna Annemiekegodinquote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja Gijs mot nog een uur, excuses
Schandalig inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als de definitie van een moeke. Maar okay, nee, dat heb ik iig geen van allenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Marco Borsato, Toppers, Yvonne Jaspers servies, van die HOME en LOVE dingen in huis
Alle mods leven onder een brug?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
Een kind, een huis, een auto en elkaar.
Ik heb niets van dat alles
Het huis is van mijn ouders.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alle mods leven onder een brug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |