We zijn amper op de helft, maar ik weet nog van vorige edities dat het vanaf nummer 1000 ineens als een razend tempo gaat en voor je het weet sta je oliebollen te bakken.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:44 schreef asco het volgende:
1021 alweer, pfff. Heb het idee dat het net begonnen is.
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Metalfreak het volgende:
Boh, dat iemand deze draak van een plaat van Enya trekt...
Bij de helpdesk van Lexmark is deze plaat de wachtmuziek.....op de f#cking repeat.....als je niet na 5 minuten hebt opgehangen ben je best wel een held in mijn ogen...
Stay away stay away stay awayquote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Metalfreak het volgende:
Bij de helpdesk van Lexmark is deze plaat de wachtmuziek.....op de f#cking repeat.....als je niet na 5 minuten hebt opgehangen ben je best wel een held in mijn ogen...
Bedoel je dan de telefoon of de klant?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Metalfreak het volgende:
Moet raar lopen wil ik ineens oliebollen staan te bakkenquote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn amper op de helft, maar ik weet nog van vorige edities dat het vanaf nummer 1000 ineens als een razend tempo gaat en voor je het weet sta je oliebollen te bakken.
Beide, heb het even aangepastquote:Op donderdag 28 december 2017 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedoel je dan de telefoon op de klant?
Altijd handig voor de mensen die terug lezen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Beide, heb het even aangepast
Hopelijk doen ze volgend jaar die top 5000 ivm jubileum.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn amper op de helft, maar ik weet nog van vorige edities dat het vanaf nummer 1000 ineens als een razend tempo gaat en voor je het weet sta je oliebollen te bakken.
Gewoon een schattig beest hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 11:47 schreef Hamlapjes het volgende:
In de Orinocorivier zwemt ook deze uuuhhh... beauty trouwens:[ afbeelding ]
Dan snap je wel dat je weg wil zeilen
Moet ik wel een extra week vakantie overhouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:47 schreef asco het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze volgend jaar die top 5000 ivm jubileum.
Ramvet.
Wat staat hierquote:Op donderdag 28 december 2017 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil kniepertjes bakken, maar ik heb geen kniepertjes ijzer.
Alles goed verder?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil kniepertjes bakken, maar ik heb geen kniepertjes ijzer.
Mensen uit het oosten snappen dit wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |