En dan van Bløf Marco en Coldplay niet een liedje wat we allemaal kennen maar een liedje wat ergens op de B track staat.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms heb je pech, kan je een uurtje luisteren en hoor je in dat uur Bløf, Marco Borsato, lange Frans, Coldplay en racoon

Neuh, maar wel afdrogen enzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke keer je haar te wassen?

Ja precies, ik leg hem al de hele week met mn bluetooth speaker in de badkamerquote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook radio luisteren op je telefoon kan je 40 min douchen

Ah was jij dat op Dumpertquote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn ware het niet dat in het kantoorpand tegenover mijn flat momenteel gewoon gewerkt wordt.
Toen ik vanochtend in mijn badjas stond te springen tijdens L'amour toujours realiseerde ik dat nog net op tijd.

quote:1030 Undisclosed Desires Muse![]()
![]()
1029 Heaven Bryan Adams![]()
1028 Family Portrait Pink![]()
1027 Take The Long Way Home Supertramp
1026 Get Back The Beatles![]()
1025 Roundabout Yes![]()
1024 Golden Years David Bowie![]()
1023 Hello Lionel Richie![]()
1022 1979 Smashing Pumpkins![]()
1021 Orinoco Flow Enya![]()
1020 Personal Jesus Depeche Mode
1019 All I Want For Christmas Is You Mariah Carey![]()

Gordijnen?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn ware het niet dat in het kantoorpand tegenover mijn flat momenteel gewoon gewerkt wordt.
Toen ik vanochtend in mijn badjas stond te springen tijdens L'amour toujours realiseerde ik dat nog net op tijd.

eens met alles behalve UDquote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Madness, UD, Psycho, Uprising, Madness, Starlight, Mercy kunnen er allemaal wel uit van Muse.

Of de laatste editie van de Evergreen Top 1000 luisteren, qua muziek ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik zou de allereerste Top 2000 wel eens een keertje terug willen luisteren. Waarschijnlijk veel meer nummers die ik ken en waar ik gevoel bij heb.

quote:Op donderdag 28 december 2017 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_bij_de_top2000.html

We got a winner!quote:Op donderdag 28 december 2017 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min douchetijd hier met lang haar en een vrouw zijn.

Ik heb die nog ergens op een harde schijf staan, als iemand wil kan ik hem wel eens proberen te uploaden.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:01 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik zou de allereerste Top 2000 wel eens een keertje terug willen luisteren. Waarschijnlijk veel meer nummers die ik ken en waar ik gevoel bij heb.
Ik denk dat het wel tijd wordt om de stemming een beetje te moderniseren. Nu lijkt het toch te veel fanclubwerk.

Ik twijfelde maar je hebt wel een punt ja. Die is vooral live ook gaaf. Met de keytarquote:Op donderdag 28 december 2017 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eens met alles behalve UD

Ik doe gewoon lekker rustig aan altijd.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min douchetijd hier met lang haar en een vrouw zijn.

Je hoeft het niet voor mij alleen te doen, maar dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb die nog ergens op een harde schijf staan, als iemand wil kan ik hem wel eens proberen te uploaden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |