Mwah, valt reuze tegenquote:Op donderdag 28 december 2017 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg dat bandje Fleetwood Mac, is dat wat?
Er is wel een Amerikaans radiostation dat wel nieuw talent ontdekt te hebben in ene Annie Lennox...quote:Op donderdag 28 december 2017 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg dat bandje Fleetwood Mac, is dat wat?
Is het gek dat het net pas de eerste keer dat ik deze band hoordequote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 10:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Is het gek dat het net pas de eerste keer dat ik deze band hoorde
U luistert normaal niet vaak Radio 2?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de naam nog nooit gehoord. Maar ik kreeg deze week al hoon over me heen dat ik niet wist wie Arcade Fire is, wiens naam in zo veel reclameblokken worden genoemd.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Alleen in de autoquote:Op donderdag 28 december 2017 10:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
U luistert normaal niet vaak Radio 2?
quote:
Het verbaast me wel dat dit niet in de V500 heeft gestaan, als je daar wel een hele hoop Muse hebt, maar kan me wel voorstellen dat je dit niet zomaar effe ergens tegenkomt.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja dat eerste verbaasde me ook enigzins (had wel van de band gehoord namelijk)quote:Op donderdag 28 december 2017 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat dit niet in de V500 heeft gestaan, als je daar wel een hele hoop Muse hebt, maar kan me wel voorstellen dat je dit niet zomaar effe ergens tegenkomt.
Ik ben wel bang dat het nog veel gepolijster gaat worden dan Sorry al is, dat stelt me wel teleurDaarom ben ik blij ze volgend jaar hopelijk te zien op Pinkpop
En ookquote:
ze doet zich lief voor, maar ondertussen een keiharde zakenvrouw waar arme Waylon het slachtoffer van werd...quote:
Live gezien als voorprogramma van Muse. Erg tof ja. Die gozer heeft een strot.quote:
Niet echt mijn muziek, toch kan ik het wel hebben, want Ilse ...quote:Op donderdag 28 december 2017 10:50 schreef alopio het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, maar snap wel dat mensen dit fijn vinden, vooral de oudere cd’s
Ja ik ook, schakel in tijdens Ilsequote:Op donderdag 28 december 2017 10:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb ik nothing but thieves gemist man man
Ilse zelf vind ik dan weer totaal niet bijzonder. Een beetje een muts vind ik het, een niet boeiend persoon ookquote:Op donderdag 28 december 2017 10:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet echt mijn muziek, toch kan ik het wel hebben, want Ilse ...
Leuke mutsquote:Op donderdag 28 december 2017 10:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ilse zelf vind ik dan weer totaal niet bijzonder. Een beetje een muts vind ik het, een niet boeiend persoon ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |