Zeker, en klonk best leuk ook nog.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat BZN een tijdlang een hardrockband is geweest?
Sorry! Moest je nu in je eendje zingen?quote:
En The Bastard...zou je ook niet verwachten als BZN-titel.quote:
Heb je het nu over mij?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry! Moest je nu in je eendje zingen?
Zijn wel lekker goedkoop al die lp's van BZN.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En The Bastard...zou je ook niet verwachten als BZN-titel.
We hebben jaren gehad dat er helemaal niks van Morrissey c.s. in stond.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik word een beetje mad als ik zie dat Big Mouth erin staat en dan zie wat er allemaal NIET in staat van The Smiss.
Stoomboot Annie staat er ook niet in.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:02 schreef Ferdo het volgende:
Van BZN had Mon Amour er trouwens best ingemogen. En zoete zilveren Annie ook wel.
Heb daarop gestemd.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik word een beetje mad als ik zie dat Big Mouth erin staat en dan zie wat er allemaal NIET in staat van The Smiss.
Wel wat van Droomboot Annie (Heart)quote:Op donderdag 28 december 2017 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoomboot Annie staat er ook niet in.
Ze worden van Beth hard.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer van Beth Hart is toch al voorbij gekomen, draaien ze het weer!
Oh fuck, bedoel ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 10:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel wat van Droomboot Annie (Heart)
Mwah vind het ook niet heel erg dat ze er niet in staan maar het misstaat niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:02 schreef Ferdo het volgende:
Van BZN had Mon Amour er trouwens best ingemogen. En zoete zilveren Annie ook wel.
Met Mon Amour is ook gelijk alles wat daarna kwam vertegenwoordigd in de lijst.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah vind het ook niet heel erg dat ze er niet in staan maar het misstaat niet.
Staat Mr. Dan er wel in?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:02 schreef Ferdo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |