quote:Op donderdag 28 december 2017 08:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zijn onze zoon aan het leren dat als wij 'mute' zeggen dat hij stil moet zijn
Ik heb het even geluisterd zelfs....is dat serieus?quote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroom vroom, op naar Google ja
Gigi in dat rijtje zettenquote:Op donderdag 28 december 2017 08:23 schreef Kyran het volgende:
Lekker beginnen op werk zo hoor.
Muse, Gigi, Moby
Helaas welquote:Op donderdag 28 december 2017 08:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het even geluisterd zelfs....is dat serieus?
Succesquote:Op donderdag 28 december 2017 08:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zijn onze zoon aan het leren dat als wij 'mute' zeggen dat hij stil moet zijn
Hoort er qua kwaliteit niet tussen, maar gewoon lekker nummertje hoor, niks mis meequote:
Dan valt Ronnie Flex zelfs nog meequote:Op donderdag 28 december 2017 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas welDaar luistert de jeugd dus naar, naar van die 'muziek' van vloggers
Ronnie is ook wel een leuke jongen al vind ik zijn muziek ook 3x niksquote:
quote:
Hij is nu 15 maand dus als we het nu lekker vol blijven houden komt vast goedquote:
Dit is een soort introquiz als je stream twee minuten achterloopt en je geen uurlijstjes kijkt.quote:
Geef hem eens ongelijk dat als mensen die meuk willen dat hij het blijft makenquote:Op donderdag 28 december 2017 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ronnie is ook wel een leuke jongen al vind ik zijn muziek ook 3x niks
quote:Op donderdag 28 december 2017 08:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
zij vindt dit mooi?quote:Op donderdag 28 december 2017 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben blij dat dit niet is als m'n vriendin hier is zullen we maar zeggen
Jaquote:
ben je zeker dat het blijvend is?quote:
Zelfs de besten kunnen foutjes maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je zeker dat het blijvend is?
maar gaan opvoeden dus...quote:Op donderdag 28 december 2017 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs de besten kunnen foutjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |