Die andere staat een stukkie hoger nogquote:Op donderdag 28 december 2017 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook niet zo hard doorgestegen als ik verwachtte
Cee vindt dat leuk.
Ik geniet van de stagnering ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook niet zo hard doorgestegen als ik verwachtte
Cee vindt dat leuk.
Je vindt dit ook niks?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:35 schreef Cee het volgende:
En dan iets zeggen over de stem van de zanger van Coldplay/Kensington en het feit dat al hun nummers op het zelfde lijken.
Volgend jaar gewoon daar Marisa neerzetten. En Cielke gewoon 2-4 laten doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Midden in Glory Box?
Heel blij dat ik dit 'feest' gemist heb![]()
en dat eindstuk met die drums is dus niet geweest? R2![]()
![]()
Ik kan hier echt helemaal niks mee, maar erger me vooral omdat iedereen dit opeens hip en geweldig fantastisch vindt terwijl ze tegelijkertijd andere bands ervan betichten dat al hun nummers het zelfde zijn en de zanger niet om aan te horen is. Die nummers hebben tenminste nog een opbouw.quote:
Het luistert wel aardig weg, maar dat is het ook wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel waarom mensen dit niks kunnen vinden.
Walgelijk, overhypt niks-bandje.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
The War On Drugs.... gewoon de Bryan Adams van nu....
Ik vind het gitaarwerk gewoon heerlijk, als dat er niet in zat was het echt doodsaai geweest.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan hier echt helemaal niks mee, maar erger me vooral omdat iedereen dit opeens hip en geweldig fantastisch vindt terwijl ze tegelijkertijd andere bands ervan betichten dat al hun nummers het zelfde zijn en de zanger niet om aan te horen is. Die nummers hebben tenminste nog een opbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |