quote:Op donderdag 28 december 2017 07:34 schreef Cee het volgende:
Here we goooooo
You are my fire, the one desire
Die jongen heeft geen recht meer om mij uit te lachen om portisheadquote:
dat had je niet moeten doen!quote:Op donderdag 28 december 2017 07:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Perfecte timing Peace!
Deze is voor jou!
Nee. Heel het jaar toegewerkt naar dit moment en hij mist het.quote:
Byeeee, sukkel!quote:Op donderdag 28 december 2017 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen recht meer om mij uit te lachen om portishead
Faalhaas!quote:Op donderdag 28 december 2017 07:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Heel het jaar toegewerkt naar dit moment en hij mist het.
Of hij zit nu in een hoekje schommelend te huilen met zijn koptelefoon op.
Ik vond je er al zo positief over, bij mij werkt het nooitquote:Op donderdag 28 december 2017 07:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Treinwifi heeft het moeilijk met de gifjes.
ja stream loopt wat langzamerquote:Op donderdag 28 december 2017 07:39 schreef CindieY het volgende:
Ik heb de stream via de telefoon lopen, waar de Backstreet boys op zijn. Maar op Cultura is Queen net afgelopen
Cultura loopt voor?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:39 schreef CindieY het volgende:
Ik heb de stream via de telefoon lopen, waar de Backstreet boys op zijn. Maar op Cultura is Queen net afgelopen
stream ook op telefoon, nu is net de fietsbellensolo afgelopen (en nu ook de gitaarsoloquote:Op donderdag 28 december 2017 07:39 schreef CindieY het volgende:
Yupquote:Op donderdag 28 december 2017 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat verbodsbordje voor fietsbellen bij de ingang, zag je dat ook vorige maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |