Voor mij. Nu weet ik dat ik te laat ga komen omdat ik de eerste 3 nog moet horen dit uurquote:Op donderdag 28 december 2017 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom een uurlijstje posten?
De lijst is overal te bekijken...

Ja, dat is traditie hier. En stiekem vind ik het ook altijd wel handigquote:Op donderdag 28 december 2017 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom een uurlijstje posten?
De lijst is overal te bekijken...

Ik zie ze allebei niet zo zittenquote:Op donderdag 28 december 2017 07:05 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot Andrea zag Andrew het wel in haar zitten...

Eens.quote:

Bijna twee uur hier in mijn uppie rondgehangen dankzij een klierende kat die om 5 uur op mijn hoofd stond...quote:Op donderdag 28 december 2017 07:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens.
Tevens goedemorgen. MM is lekker bezig zo te zien

Ik had er dit jaar twee.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt menig begrafenis in gedachten voorbij nu...

Ik heb tegenwoordig een soort van abo bij het uitvaartcentrum...quote:Op donderdag 28 december 2017 07:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had er dit jaar twee.
Het zullen er de komende jaren wel veel meer worden. Ik begin de leeftijd te krijgen dat de generatie voor me komt te overlijden.

mijne ook niet, maar dezequote:Op donderdag 28 december 2017 07:14 schreef PippenScottie het volgende:
Al waren het 201 pilots, mijn liedje wordt dit niet.

quote:Op donderdag 28 december 2017 07:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wakker worden met Muse
Goedemorgen!

Om 7 uur ‘s ochtendsquote:Op donderdag 28 december 2017 07:16 schreef Cee het volgende:
Ik haal deze wel eens door de war met No Surprises van Radiohead. Da’s knap maar toch.

Klopt, want deze heeft niet die schijtirritante belletjes waardoor het mijn meest gehate plaat van de band isquote:Op donderdag 28 december 2017 07:16 schreef Cee het volgende:
Ik haal deze wel eens door de war met No Surprises van Radiohead. Da’s knap maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |